Dana: Vir my was hy ‘oom Gene’

E-pos
Print
Dana Snyman
Dana Snyman

Ek wens ek kon koel en beredeneerd oor Eugène Terre’Blanche wees – veral noudat hy nie meer daar is nie. Dit sou dinge al soveel makliker gemaak het.

Ek wens Terre’Blanche was vir my ook, soos vir hoeveel ander mense, sommer net E.T., die AWB-leier op die perd, wat ’n paar aantekeninge agterop ’n pakkie Lexington kon maak en dan ’n uur of twee lank ’n toespraak kon afsteek.
E.T., wat mense so kon opsweep dat vier van hulle sommer op ’n dag in 1994 in ’n ou, blou Mercedes geklim en met ’n paar gewere en ’n braairooster in die kattebak na Bophuthatswana opgetrek het en toe daar doodgeskiet is.
E.T., die man wat in die tronk was nadat ’n man ernstig aangerand is.

Maar vir my was hy nie net E.T. nie, vir my was hy ook “oom Gene”.

’n Paar jaar gelede sou ek dit nie so maklik in die openbaar erken het nie, maar ek het besluit om op te hou jok oor my verlede.

My pa woon al byna 20 jaar op Ventersdorp en ek het Terre’Blanche geken. Hy was ’n vriend van my pa-hulle. Hy het die bedankings op my oorle’ ma se begrafnis gedoen en hy het ons honde op die naam geken.

Lees Dana Snyman se roerende huldeblyk aan Eugène Terre’Blanche in die Huisgenoot van 15 April. Dana gee ‘n persoonlike, en insiggewende blik op die vermoorde AWB-leier se lewe op Ventersdorp. Hy vertel onder meer oor sy interaksies met hom, en hoe hulle saam tot laat aand oor ‘n vleisbraai, oor poësie, en nie politiek nie, gefilosofeer het.



Jou kommentaar is suksesvol gestuur!


Gebruiksooreenkoms:
Huisgenoot behou die reg voor om enige/alle kommentaar te redigeer en/of uit te wis.
Kommentaar wat hier ontvang word, kan ook gebruik word vir publikasie in die Huisgenoot-tydskrif of verwante Media24 publikasies.

Kommentaar word gemodereer en gepubliseer of uitgewis op grond van:
  • Die toepaslikheid van die kommentaar op die artikel
  • Beledigende inhoud
  • Verdagte gebruikersnaam en/of eposadres
  • Herhaling van mening en/of kommentaar
  • Kommentaar wat die Huisgenoot-handelsmerk skade kan doen

Kommentaar (173)


  1. WILLIE VAN EDEN
    2011/08/16 09:33:10 nm
    Daar is min dinge in hierdie lewe waarop enige volk of etniese groep oor kan skrywe.Waar is jou belange tans gebruik jul die woord leier.Volgens my was en is elke Suid Afrikaner in eie reg n leier en mag dit in jou groei en van jou n beter leier maak as die wat voor jou was .waarom word jy nie n leier met jou wysheid en kom lei ons in era van selfbeskikking .Nerens in hierdie wereld is daar enige leier wat kan bewys dat die stelsel werk nie.,waarom bly elkeen nie in hom self, of kom hierdie volk nie op nuut op hul kniee en vra vir leiding sonder enige dogma .Wat kan jy doen o mensekind wat dink julle het antwoorde vir alles.Slaan jou hande saam en vra vir leiding sodat jy n leier kan wees vir n volk sonder enige leier.WANT DIE MENS KON EENS JESUS AANVAAR.
    .
  2. Jan
    2011/02/28 06:59:44
    Ek het vir Dana al ontmoet hy is volgens my mening een van die beste skrywers wat ek al ontmoet het, hy respekteur ander en moet dus ook gerespekteur word.
    Wat word van die afrikaner nasie ons baklei onder mekaar oor 'n ander afrikaner leier wat koelboedig vermoor is dis 'n SKANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dana lyk my party mense het hulle self geskape sonder 'n kom moer my gesig. Simpel verby seg ek.
  3. eugene Terblance
    2011/01/28 11:11:38
    Ek het hom nie geken nie, eenkeer in my lewe het ek in Kaapstad 'n vergadering van hom by gewoon, 'n fenominale persoon, die dag van sy moord het aanleiding gegee aan my gedig

    Brief Van Eugene...waar kan u dit lees

    www.woes.co.za....gaan na die werke van .......drabmol

    hier gee ek my opinie en my gevoel oor hoe ek gevoel het oor sy heengaan.

    drabmol
  4. Fleur 74
    2011/01/14 10:02:12 nm
    "Not part of the solution, therefore a part of the problem." Modderslingery het niemand iets in die sak gebring nie. Hoe gaan dit die feite verander? Stand up and be counted deur IETS aan die/ jou situasie te doen. Begin by jouself. Dit is elkeen se demokratiese reg om te doen wat hy/sy wil doen of praat. Die vraag is, is dit reg? Elke aksie het 'n reaksie. Begin by ' regte aksie om die regte resultate op te lewer.
  5. ane'
    2010/12/13 04:12:32 nm
    hoe kan jy dit doen.ek is 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  6. Pokerspiel
    2010/09/20 11:39:21 nm
    hey your blog design is very nice, clean and fresh and with updated content, make people feel peace and I always like browsing your site.

    - Norman
  7. YOLANDI
    2010/09/09 03:48:19 nm
    JA AS AL DIE NASIES MAAR NET WIL SAAM STAAN NE, UGENE TERBLANCHE HET MY OUPA GETEER EN VEER DAAR BY DIE UNIVERSITEIT VAN PRETORIA, SO JA EK HET HOM NIE PERSOONLIK GEKEN NIE MAAR HY WAS 'N BOER EEN DUISEND
  8. Vicki
    2010/07/28 04:21:38 nm
    Dankie Dana dit was 'n artikel uit jou hart, jy 'n wonderlike skrywer, en het jou persoonlike gevoelens goed deurgegee, Viva ET!!!, jy sal altyd in die meeste afrikaners se boereharte bly, en nog steeds sterkte aan die familie.
  9. JustAnotherWhiteKid
    2010/07/26 10:36:49 nm
    Man, F this Sh, Die man wat die artikel geskryf het is trouens dom. Hy praat van TB wat mense geinspireer het om na swaart locations toe gaan en mense aanval, en dis nou wat n gooie leier doen, ne? I just want add: die man se poe. F AwB and Malema....
  10. Estie Koen
    2010/07/01 04:59:23 nm
    Dana

    Ek het jou artikel alweer gelees , Ja dit is lekker om te lees van ander mense wat net soos jy met jou voete plat om die aarde staan, loop en bid . Dankie vir jou skrywes, ek geniet dit.

    Groete uit die Rosestad
  11. EKKE
    2010/04/29 02:53:46 nm
    Ek het al die kommentaar gelees. En weet julle wat? 'n ieder en elk van ons het onderdrukte woede. Een skryf dalk ons moet ophou baklei, en as een lands volk saam leef, en in dieselfde asem word spelling, persoon en selfs karakter aangeval. Ek voel as jy kwaad is oor iets wat gebeur het en jy wil praat, doen dit. Maar los asseblief die persoonlike deel van iemand uit. Ons word aangeval vir rassisme deur ons "eie" mense en dat ons bakleierig is, maar het ons as Blanke Suid-Afrikaners al regtig gelees en gehoor hoe rassisties die algemene swart persoon is? Nee, doen julle self 'n guns en gaan kyk bietjie hoe word ons op huisgenoot se facebook gevloek en sleg gese. So, moet nie vir ons kom se om stil te staan en stil te bly wanneer ons mondeliks en fiesies aangeval word nie. Die meederheid Afrikaanssprekende Suid-Afrikaner het bang geword vir die swart nasie en vir selfs vir sommige van ons eie mense. Ons het besluit om maar eerder agter ons hoe mure te skuil en as ons aangeval word sal ons maar soos 'n klein hondjie wat seergekry het in die hoek gaan sit en huil. Dit wil voorkom of die algemene besluit is dat ons "Vrede, Vrede asseblief net Vrede" moet skreeu. En ons skree ten hemele vir die wind en wolke, want liewe vriende, jammer om dit te se, hier in ons land sal solank as wat ieder van ons leef, sal daar nooit vrede wees nie. En as jy dink dit is moontlik, leef jy in 'n droomwereld waaruit jy bitter vinnig wakker moet word.
  12. Nadia
    2010/04/23 02:30:21 nm
    En so hou die rasse stryd aan en aan en aan....
  13. noodweer
    2010/04/19 07:29:05 nm
    Ek dink die AWB was nog net 'n verleentheid vir die meerderheid Afrikaners. Dis verskriklik wat gebeur het met ET, maar waarheen nou wanneer dit ou nuus word en die koerante kry iets anders om aan te kou??? Die AWB kon nog nooit en sal ontmoontlik nie nou lyding kan gee vir Afrikaners nie, so moenie die indruk skep dat dat die AWB die meerderheid Afrikaners verteenwoordig nie.

    Ja ons kort sterk leierskap om ons as Afrikaners vorentoe te vat, ek sal graag wil glo dat ons as Afrikaners beter is as dit waarteen ons gekant is, soos bv haatspraak. Vir die' mede Afrikaners wat maklik op die internet goed kwytraak, oppas, jy het nie die reg om namens ons almal te praat nie. Jy dink jy's braaf, maar ook nie. Die duiwel is lustig, oppas.
  14. Jo
    2010/04/19 05:12:26 nm
    ...en so veg ons voort. wie het dan nou 'n eskterne vyand nodig as ons mekaar nie eers kan verdra en verduur nie. ai, tog en die spelling van sommige van julle!!
  15. marelize
    2010/04/15 09:21:43 nm
    swartie WE CARE ! deal with it.
  16. Rene
    2010/04/15 08:39:01 nm
    Eugène Terre'Blanche se leiding en heldersiendheid van die toekoms het van hom 'n leier enig in sy soort gemaak. Sonder hom is die Boerevolk leierloos, en besef mense daagliks dat hy altyd die rigtingaanwyser vir sy volk was. Eugene Terre'Blanche was een uit 'n MILJOEN !!! Ons sal u baie mis !! Rus in vrede Leier. Ten minste weet ons waarvoor het u gestaan, en waarin u geglo het .

  17. Rene
    2010/04/15 08:29:13 nm
    Die ANC bewind besef dat Eugène Terre'Blanche in die pad van die nuwe "demokrasie" in Suid-Afrika staan en daarom moet hy uit die samelewing verwyder word
    Politieke inmenging in Eugene se verhoor het dit egter duidelik gemaak dat sy eie, en die Boerevolk se vyande hom as die grootste bedreiging vir hulle een wêreld- regering sien
    Rus in vrede Eugene... ons wat omgegee het, sal jou baie mis !!!
  18. Frederik
    2010/04/15 03:55:04 nm
    @ Black Boy.... The dilemma is rather that your education is so poor that you don't even know the difference between culture and politics. I tell you what..... The ANC/ANCYL and Juluis Malema makes me sick!!! (Clearly you are voting for the ANC.) By giving him the power you are part of the destruction causing poverty, fraud, scandal, ...ect to this country. And asking what is a BOER??? Then I will ask you what is a PEDI, ZULU, XHOSA, SOTHO...ect. A black person without a leader!! And how do you want to built a rainbow nation if the "so-called" leaders of the land wants to kill white people and drive them to the ocean?? Don't insult the AWB.

  19. Mare
    2010/04/15 02:32:20 nm
    Kyk, nou het jy vir jou 'n gat gegrou, in ons land word jy mos aan jou maatjies geken. Steve Hofmeyer het sy stelling gemaak by die begrafnis, en nou loop hy met lyfwagte rond. Jy sal solank mense moet sien vir onderhoude. Ek weet nie hoe betroubaar is lyfwagte nie, want vanoggend se Beeld, het juis die artikel van "Rower in Uniform.....". Nie eers die polisie is meer betroubaar nie.

    "So sad, but true", om 'n slegte mens te wees vra nie kleur, ras en so aan nie. Hiermee 'n interessante plakker op 'n kar: "A black man is always a suspect....", en dit op die agterkant van 'n swartman se voertuig. Maar hierby wil ek las "A white man is always a racist....", en ek gaan nie die plakker op my kar plak nie, want hulle het nie iets soos humor nie.



  20. Flossie
    2010/04/15 02:25:22 nm
    Dit is vir my so interesant hoe die wittes nog steeds onder mekaar baklei. Snaaks genoeg net soos Siener van Rensburg voorspel het, onder andere. Ek glo in sy woorde, want dit was deur die Here alleen dat hy die voorspellings gemaak het. Enige persoon wat 'n breinsel groter as 'n ertjiepit het, sal bietjie gaan oplees oor sy voorspellings wat hy gemaak het, en hulle self voorberei vir wat kom, want dit gaan kom. Use it, don't use it.
  21. Marie-Witbank
    2010/04/15 12:52:17 nm
    Black Boy, I don't have to speak English Maar ek het gedink omdat jy nie Afrikaans verstaan nie sal ek jou tegemoet kom, maar weet jy wat kry 'n Woordeboek en lees wat ek hier geskryf het want ek dink jy sit in elk geval met 'n Engelse een langs jou
  22. MTV
    2010/04/15 10:32:33
    @BLACK BOY- Why did you not use the last sixteen years to go to school? Your language and spelling is horrible!!!! Get yourself a dictionary please@
  23. Marie-Witbank
    2010/04/14 12:50:55 nm
    Eerstens: Black Boy, who is screeming like a rassist now. And if you go on like that, who is the one without a brain? Pieter, Ella, Vrydenker, julle is die mense wat bang is om vir julle land te baklei. Dit is hoekom julle ander so aanval. Ons kan nie terug sit en toelaat dat elke onskuldige Afrikaners wat deur die apartheid geleef het en die laaste twintig jaar oorleef het, vermoor, vermink en verkrag word nie. Almal gaan altyd tekere asof hulle god is en kan se wat hulle wil vir wie hulle wil. Ek wil weet, hoekom, noudat oom Eugene dood is, is almal se monde so vol van hom? Hoekom het julle nie terwyl hy geleef het vir hom geskryf en gese dat julle dink hy is 'n goeie mens nie.? Why, when he was still alive didn't you write to him and to tell him that he and everyone that thinks like him, are rassist?
    Noudat hy nie meer daar is nie word almal wat saam met hom gestaan het sleg gese. En ag asseblief tog Christof, soos jy dit gestel het,"die meeste "Afrikaners of Boere" is 'n slordige ou spulletjie met kaal pote , skurwe hakke ,boeppense , verkreukelde kort broeke en dronk agterente. Dan reken hulle nog hulle is beter as ander nasies." is seker maar al wat in jou woordeskat bestaan want dit is ook seker in jou ingedruis dat as jy
    n Boer in sulke klere sien of as hulle vet is is hulle slordig. Onthou een ding, baie het nie tyd op op te tof en gim toe te gaan nie. Hulle is die mense wat moet sorg dat jy en ander wat soos jy reageer, winkel toe kan gaan en vleis, groente en kruideniers koop. Sonder jou "slordige ou spulletjie" het jy lankal vergaan van die honger.
  24. Freda
    2010/04/14 11:37:17
    @Black Boy, I have to reply to your note and hope you read this. You know, when the
    "New South Africa" started most of us white people decided this is right, we are going
    to work hard at it to make it a success so we can all live in harmony and have a better
    future for our children. We have tried for 16 years. Have you noticed what the black
    people have done to our country? Look at the conditions in hospitals. schools, the
    police, government departments, the bad roads, everything falling apart, murders,
    corruption, poverty, unemployment, promises that never materialise, electricity supplies,
    We have to lock ourselves up in our houses, we are not safe anywhere. Food and everything else is
    so expensive, people cant survive anymore. Strikes and toy-toying when they like, littering
    the streets. No regard or respect for other peoples property. Kill a person for a cellphone.
    DO YOU REALLY THINK S.A. HAS IMPROVED OVER THE LAST 16 YEARS? We were hoping
    it was going to happen, but it did not, and now you want to blame us for becoming racists,
    even if we never used to be like that. And the problem is, it is not getting better, it is
    getting worse. There is no light in this dark tunnel. Good luck to you if you think we
    are living in a better country, I know many blacks who do not agree with you. I am trying
    very hard not to be a racist . At the end of the day each one of us, black and white, will
    have to judge only ourselves.
  25. Ronell van Sittert
    2010/04/14 10:04:52
    Interessant al die kommentaar....Eks geneig om te dink alles begin by jouself. As jy goedvoel oor jouself, sal jy die goed in ander sien, ongeag kleur, ras wat ook al.....Elkeen het sy sienswyse wat nie verkeerd is nie maar moet ons strewe nie eerder wees om n eenheid te vorm nie?

    BEGIN VANDAG BY JOUSELF " YOU ARE WHAT YOU THINK"
  26. pieter
    2010/04/14 09:26:18
    wanneer gaan julle mense leer om op te hou leef in die verlede. apartheid is weg, die maklike lewe gedurende apartheid is vir altyd weg, maak vrede daarmee. eugene was miskien vir julle wittes n nice omie, maar vir die res van die nasie was hy n volslae rassis. dit is jammer daar was nooit n volkstaat gestig nie, want dit sou nou n lekker flop gewees het met al hierdie awb manne. dit is goed om te lees dat die wit man het nog eintlik niks verander nie en net as gevolg van dit sal hierdie land nooit reg kom nie. ek dink ook wat aangaan in die regering is pateties en ja daar is n paar swape wat hulle bekke onnodig uitspoel en ons uitgevrete media eet dit alles op soos soetkoek, maar julle reaksie om nog meer in n gat te kruip en slim swartman sku te word gaan niks oplos nie. Staan saam, help maak n verskil, laat Eugene die rassis slaap, daar is nog duisende Eugenes daarbuite, wat miskien nie so goed gedigte kan voorlees en mense opsweep nie, maar nietemin hulle is daar. Ek vind die dreigemente van ons sal opstaan, ons sal veg, hulle sal sien, n bietjie te pateties. Dankie Dana vir jou openbaring, nou weet ons ook wat jy is, soos die ou Afrikaanse spreekwoord lui, meng jou met die semels...........
  27. Ella
    2010/04/14 07:44:14
    Sjoe watter klomp kommin kommentaar!!! ........ Afrikaners ruk julle reg! Julle kommingeit gaan nog julle ondergang wees!
  28. Vrydenker in die WK
    2010/04/13 11:26:07 nm
    Eugene Terre'Blanche het NIE vir of namens my as Afrikanervrou gesterf nie, hy
    is wreedaardig vermoor deur twee jong (waarskynlike dronk) werknemers wat hy
    (volgens sy dogter) NIE maandeinde betaal het nie. Hy't dus 'n minderjarige in diens
    gehad en aan hulle alkoholiese drank gegee i.p.v. hul lone. DIt is walglike gedrag van
    'n sogenaamde "goeie man" en "boer". Volgens die verwaarloosde huis & plaas
    was Terr'Blanche nie juis 'n goeie landbouer, waarop "Boere" trots kon wees nie!
    Hy is geen held, maar 'n tragiese figuur wie gesterf het soos wat hy en sy ander
    AWB-boewe geweldadig geleef het. Ek is beslis jammer vir sy vrou en kind en die
    feit dat sy (vergeldende?) dood so brutaal en barbaars was.
    Ek lees nie die Huisgenoot, maar geniet dana in BY ens. Maar waarom Dana so
    liggeraak terugskryf en hierdie moddergooi geskrifte 'n "debat" noem, gaan my
    verstand te bowe.
    Ons rasionele wit burgers is danbaar dat party van die wit rassiste so gelukkig in
    Kanada is. Wil julle nie ook die res van die wit grootbek, dog lafhartige rassiste uit
    SA daar ontvang nie, dalk 'n wit tuislandjie in die wit sneeu, ekskuus, WIT AARDE?
    Dan kan ons ander hier begin BOU aan goeie verhoudinge ens. Neem sommer
    ook die Bybelkwoteerders saam: hulle klink soos mense in die Middeleeue wat die
    "Einde" voorspel het toe die swart pes Europeers begin afmaai. 'n Duisend jaar later,
    en die aarde het nie vergaan nie............... hier kla en kerm die "Boere" steeds.
    het nie vergaan nie!
    Afrikaners in hierdie
    droewe dog grootse landstreek begin BOU.
    en groot gepraat het.
  29. riaan
    2010/04/13 10:56:20 nm
    Die moord op ET was 'n groot skok vir ons almal, en of jy
    liberaal of konservatief, of pro of anti-awb gesind is moet jy toegee dat dit BARBAARS en ONAANVAARBAAR is.
    Wat egter nog meer tragies is, is dat ons eers na ET se dood begin wakkerskrik terwyl daar al ongeveer 3100 plaasmoorde plaasgevind het!

    Miskien moet ons afrikaanse mense minder rugby kyk en ons posisie heroorweeg, jy het nie 'n doktors graad nodig om te besef dat ons toekoms en bestaan in 'n ernstige gedring is nie.
    Mense word dageliks wreed vermoor en verkrag, dit kan more dalk net ek en jy wees. Ons is mense!!!! Dis ons reg om te se: nee! ons het genoeg gehad!!
    Ons kan aksie onderneem, vreedsame aksie, die oomblik as alle blanke mense ophou belasting betaal sit die ANC regering met 'n ernstige probleem, waarom betaal ons in die eerste plek belasting as die staat nie eers ons veiligheid kan waarborg nie.



  30. ET vs Malema
    2010/04/13 09:52:52 nm
    And the winner is comrate JULUIS MALEMA !!!!!!!!!

    Viva viva viva South Africa

    The Black Mamba

    Black is beatifull
  31. Black Boy
    2010/04/13 09:49:17 nm
    You AWB people makes me sick! You are all lowlife and I wish that you will grow up and see the good in Black people like me. What is a BOER? Its a white person without a brain! Right. Did ET had a brain? No he didn't, he was just like all his followers! Big beat but no spead! Stop being racist people and built with all the other SA citizens a strong rainbow nation.

    Forget about politics and lets all became one nation. Please that is our only solution.

    Black is beatifull
  32. Felicia van Rooyen
    2010/04/13 06:02:26 nm
    Ek weet nie veel van politiek nie en is ook GEEN politikus nie. Op die einde van d ie dag is 'n man vermoor - ongeag wie die man is of was!!! Word waker SA - Malema wil moor en NIKS gaan hom keer nie. GOD alleen kan ons red - ons moet bid en ons geloof in GOD behou. Satan wil vrees in ons harte sit - Kyk op na GOD en vergeet van die mens!! Die mense kan vir ons NIKS doen nie - GOD ALLEEN IS ONS UITWEG.
    "Dear God, protect and keep all our believers safe - IN JESUS NAME"!!
  33. Elsie
    2010/04/13 03:06:05 nm
    Ek is skaam om 'n Afrikaner te wees nadat ek hierdie kommentaar gelees het. Goeie hemel mense of julle saam of teen ET gestem het maak nie saak nie. Hou net op om die arme man so af te breek. Ek koop oor die algemeen nie die huisgenoot nie - te duur vir my maar ek gaan beslis hierdie een koop en ek gaan ook beslis vanaand op TV3 na ET se laaste onderhoud kyk. Terloops ek is nie 'n AWB lid nie maar 'n trotse Afrikaner vrou.
  34. minah2010
    2010/04/13 01:57:19 nm
    Dana...baie dankie vir die heerlike trant wat jy vir Eugene Terre'blanche beskryf. Toe ek begin lees, toe kry ek hoendervleis...dis pragtig. Ek het nooit na sy toesprake gaan luister nie, want hy was te regs vir my. Hoe-kom as Eugene Terre'Blanche so 'n wonderlike man was, hoekom word daar nou eers rympies aan hom toegedig. Natuurlik is ek verskriklik kwaad dat hy op so 'n barbaarse manier vermoor is...dis net jammer dat mens altyd van die "nie goeie" nie, maar die wonderlike hoedanighede van iemand hoor, wanneer hy reeds oorlede is.

    Ek wil vir almal sê..Madiba is dalk volgende....en dis vir ons almal te laat om hom te ontmoet, want hy is net so 'n wonderlike minsame mens. Ek wou nog so graag hom ontmoet het, maar helaas vir die gewone mens is/was hy ontoeganklik...Nietemin Dana, dis mooi...
  35. Gerhard
    2010/04/13 01:54:02 nm
    Dana, Dirk is reg, dit was op Constant se aansporing dat die AWB betrokke geraak het in BOP. Hy sou gereel het vir die wapens. Dit sou in 'n pakhuis beskikbaar gewees het. Groot was die AWB lede ontnugtering egter toe almal daar aankom net om te sien dat dit alles lee beloftes was. Ek het nog altyd gewonder hoe Constant geslaap kry wetende dat hy daardie 3 manne se bloed op sy gewete het. Seker maar die prys vir die doel (vas diskreditasie), ne...?? Ek weet, want ek was daardie tyd deel van Misdaad Intelligensie (die opvolger van ou Binnelandse Veiligheid) gewees.
  36. Ricci
    2010/04/13 11:29:51
    Ek verpes politiek, maar sal nooit kan verby dit wat in ons land besig is om te gebeur, kan kyk nie. Ek self kry daagliks dreigemente, maar weet dat daar n GOD is. En ja, dit is so dat ons na aan die einde is. Maar moet dit so wreed wees. Weet die wat hierdie gevoellose dade pleeg dan nie dat hulle ook gaan "vrek" soos ons dood sal gaan nie? Persone wat so moor of mense betaal om so te moor is die wat hulle honde aan die brand steek, hulle vrouens slaan en hulle moeders verkrag. Laer as dit kan jy nie daal nie.
    Hierdie groot bek ongevoelige mense moet dink aan hoe hulle sal voel as so iets met hulle geliefdes moet gebeur. Of met hulle, en hulle sterf nie. Sal hulle dan nog so ongevoelig oor hierdie Eugene moord staan. Of sal hulle dan wil gryp na halmpies wat hulle self aan die brand gesteek en en dalk te swak mag wees om hulle vas te hou... Dink man, dink. As jy onge-erg oor ons land is, gaan bly in Zim en sien hoe ver jy kom.
    Niemand wil in n oorlog betrokke raak nie. En after all, GOD het gese "EK SAL JULLE VERNIETIG" Dink julle dan nie dit is GOD se wil wat met S.A. gebeur nie.
    Gaan liewer op julle kniee en bid vir die beskerming van julle kinders en hulle kinders. En jy wat nie n kind het nie, jy mag dalk nog n Moeder erens he... Wie weet wie is volgende.
    Maar no-way of ek gaan sit en wag vir dit om met my of my geliefdes te gebeur nie.
  37. Christoff Jager
    2010/04/13 10:18:37
    Na my mening is dit al lankal nie meer rassisme wat die probleem is nie. Is daar 'n
    woord soos kultuurisme? As daar nie is nie, wil ek dit skep. Dit is nie meer 'n geval
    van swart teen wit teen bruin teen geel nie, maar eerder 'n verskil in mening oor
    kulture en lewensstyle. In sekere kringe van die samelewing werk mense van alle
    verskillende rasse goed saam. Kleur word definitief raakgesien, maar ek voel, as
    'n relatiewe jong Suid-Afrikaner, dat dit nie meer 'n faktor is nie. Dis die verskille
    in lewenswyses, waardesisteme en geloof wat opstand veroorsaak. Kyk na ons
    president byvoorbeeld...no need to elaborate. Mandela het vir die Nasie gewys dat
    rasse nie moet beoordeel word op hul kleur nie. Plaasmoorde is iets wat heeltemal
    onaanvaarbaar is in meeste kringe van die samelewing, maar vir 'n gedeelte van die
    mensdom (kultuurdom soos Andre Visagie dit sou stel) is dit blykbaar aanvaarbaar
    om iemand te moor oor 'n basiese issue soos lone. Dit is waar die pôpô die waaier
    ombliksem.
  38. Mags
    2010/04/13 09:54:31
    Dana en al die ander mense:::
    Daar is baie wat wegkruip vir wat hul regtig is, dankie vir jou moed om dit
    openbaar te maak!!!

    Onthou tog net dit: 'n Profeet word nooit in sy eie land ge-eer nie, and yes
    I can write in English also!!! I am an African born in Ventersdorp, I love
    that town and its Afrikaans people, also Mr Eugene Terre'Blanche, he
    was a beautiful person inside and out!!!!

    Bid asseblief vir ons land en sy mense, hoe verskillend ons ook al is, daar
    is net EEN GOD!!! Please pray people of South-Africa we need our GOD
    to bring peace to our land!!!!
  39. Dirk
    2010/04/13 09:37:20
    Dana,
    Ons deel in die meegevoel van die AWB's en ander Boere Afrikaners, maar jy sit die pot so 'n bietjie mis - Dit was nie die AWb en E.T. wat die manne na hul moord gestuur het nie - Constant Viljoen was die voorbok by hierdie aksie. Die komplot agter die Bop situasie was baie duidelik dat Constant en FW alles met die saak uit te waai gehad het. Die AWB is doelbewus daarby betrek en daarvandaan die gevolg wat gebeur het.
  40. Andre
    2010/04/13 07:08:45
    Dis hier. Ons ou volkie is laaaankal reeds besig om op te staan. Hou dop. Ek's positief. Jy kan maar ook wees. Gaan heen en maak die verskil. Versoen waar nodig en waar moontlik. Oorlog is onnodig. Ons volk is te slim vir 'n groot en onnodige bakleiery. In vele opsigte is die Malema's van die wereld ons redding... (jy weet wat ek bedoel).

    Groete vir almal.
  41. Stoffel Venter
    2010/04/13 05:39:45
    Ja swaar lyk vir my jy word nou aangeval deur n vrou (Annette )wat n man wil wees, sy moet uit die kas kom want sy klink soos n lesbeen. Om sulke goed oor jou se..Annette ou ding kom ek vertel jou van ons vriend Dana Snyman.Ons het saam groot geword in Naboomspruit en daar is nie nog iemand wat so trots is om Afrikaans te wees as hy nie. Het jy ooit vir Oom Gene of Dana ontmoet ek glo nie. So moenie sulke uilaatings maak as jy nog nooit die mense ontmoet het nie.Jou klein kinders gaan eendag leer in die skool van Oom Gene en Dana.

    Rus in vrede OU GROTE
  42. Nuuskierig
    2010/04/13 03:45:35
    So in die middel van die negentigs het ek en 'n vriend uit nuuskierigheid na 'n
    toespraak na Tereblanche in Welkom se stadsaal gaan luister. Daar gekom, was
    ek verstom oor die aantal mense - die plek was stampvol en ons moes teen die
    gordyn voor 'n syvenster staan met ander mense. Langs my staan daar toe 'n oulilke
    jong dame met 'n rewolwer aan haar sy en aan die ander kant van my vriend,
    'n jong man met 'n pistool gewapen. Ons het nog grappies gemaak van hoe gevaarlik
    dit is om daar te staan want as die skote sou klap is ons duidelike teikens van die
    pad se kant af. Ek het eintlilk verwag dat die hele ding redelik commin sou wees,
    maar toe begin ET praat.
    En hy haal woordeliks, uit sy geheue, 'n lang voordrag uit een van NP van Wyk Louw
    se werke aan. Ek was stomgeslaan en het eintlik sy hele toespraak met aandag
    gevolg. Hy was, soos die Engelsman sê: 'larger than life' daardie aand.
    Ek was beïndruk.
  43. Theresia
    2010/04/12 11:11:52 nm
    Mense mense waaroor al die boehaai. Weet julle dan nie dat da geskrywe staan Daar gaan 'n dag aanbreek wat nasie teen nasie en volk teen volk gaan opstaan nie. As julle om julle kyk sal julle sien die woord is besig om in vervulling te kom. ons leef nou in die laaste dae (OPENBARING) Dit gaan net erger word. Ek probeer niemand bang praat nie, maar ek hou my ogies liewer op Here Jesus as op die politiek, wat net vol opstokery is. Niemand kan die land meer red nie. Die Antichris is besig om hom voor te berei om die wereld oor te neem. WORD WAKKER SUID AFRIKA EN KOM OP JULLE KNIEE.!!!!!!!!!
  44. Marius
    2010/04/12 09:37:16 nm
    Daar bestaan NIE 'n ding soos 'n Afrikaner nie. Oproepe vir saamstaan in SA as sogenaamde Afrikaners is die mees lagwekkende ding onder die son. As julle wil saamstaan, staan saam om werksgeleenthede te soek en te kry in die lande van julle herkoms. Lande soos Duitsland, Frankryk, Brittanje en Nederland. So nie, in die lande waarheen hulle as ons voorvaders is, soos Kanada, die VSA, New Zeeland en Australie. AFRIKA BEHOORT AAN DIE AFRIKANE ....... EN WITVELLE IS NIE AFRIKANE NIE. Skud die stof van die donker kontinent van julle voete af....... doen dit vrywillig..... voordat die Afrikane julle forseer!

    Groete uit 'n pragtige, vrye, voorspoedige en vriendelike Vancouver, Kanada.
  45. fFred
    2010/04/12 07:23:39 nm
    Moes lag oor die artikel in 'n Nederlandse blog.
    http://www.kwartoverrose.nl/2010/04/12/doet-terreblache-negertjes/
  46. Andre de Kock
    2010/04/12 04:51:03 nm
    Ek is 'n Boer en AWB lid-tot die dag van die begrafnis. Ek het nou vir Eugene Terreblanche en die AWB begrawe. Die Redes? Die woorde van dieselfde man wat begrawe is: My Volk het 'n Hoer geword!
    Ek verag elke "Biker" wat ek op die begrafnis gesien het. Voordat die diens verby is het hulle "opgestart" en die grootste lawaai gemaak wat ek nog gehoor het. Eugene se begrafnis was 'n Bike Rally!
    Om eke hoek en draai het 'n takhaar met 'n uniform geloop met AWB lapelle maar hulle kon nie eers die mense reguleer, die Bikes by die kerk weghou of luidsprekers reel nie. Ek het moedeloos daar gestaan en kyk hoe Boere oorheers is deur Dikgat Bikers en hulle sletterigge agterryers terwyl Eugene se manne bakarm rondstaan en nie eers "O Heer my God" se woorde ken nie. Ander het grootbek en wydsbeen daar kom rondstaan en soos 'n Afrikaner probeer lyk=tot sy selfoon tydens die diens begin lui het-dan het hy kliphard en so mak soos 'n lammetjie vir sy Engelse baas probeer verduidelik hoekom hy nie by die werk is nie! Terwyl die kerk aan die gang is!
    Ander het doodstil agter op bakkies gesit en gestaan en doodstil na die dominee probeer luister en maar net kopgeskud vir die damduikers onder ons mense.
    Na die erediens en die Bikeshow het die damduikers in die omliggende kroee verdwyn en kon die diepsinniges hul laaste eerbetoon gaan bewys.
    Voor ons huis toe is het ons gou die Boerekonsentrasiekamp monument in die hoofstraat van Ventersdorp se kakiebos wat hoer as 'n meter gestaan het gaan uitrek en die plek skoongemaak. As ek in Ventersdorp gebly het en ek was 'n AWB sou ek my doodgeskaam het dat die monument so gelyk het-veral as my van Terreblanche was en ek daar verby moes ry kerk toe!
  47. OnrusBarend
    2010/04/12 04:03:32 nm
    Hiert Dana,
    Nou word jy ook sommer gekasty en sleggese, moet nie bekommer nie my vriend, vat dit van wie dit kom.

    Ek lees hier en daar word verkondig dat "Oom Eugene" vir ons gesterf het... nou hoe bedoel meneer nou?? Sak Sarel.. dit klink na laster.

    Laat ek weg wees.
  48. Daan
    2010/04/12 03:36:00 nm
    Ek wil net vir die swape wat enige iets negatief oor EUGENE te se het julle sit die pot mis, hy was n goeie mens en weet julle wat ons almal het foute. Julle almal het iets te se oor die AWB maar hierdie moord op EUGENE en daardie barbaar julius se oorlog lied is gemik op blankes. So mense word wakker hulle wil die boere se plase vat en die blankes uitroei. Ek stem saam met Mat ons sal elke boer wat se lewe gevat word wreek. Ek was op Eugene se begrafnis en ek se vir julle die wat gedink het die wit mense kan nie saamstaan maak n groot fout, dit was die mooiste gesig om duisende wit mense bymekaar te sien so die wat dink julle gaan ons uitwis julle is welkom.
  49. DROL
    2010/04/12 02:08:12 nm
    HET JUL MENSE NIE WERK NIE. JULLE KLA ALMAL OOR DIE TOESTAND VAN ONS,
    MAAR BEGIN BIETJIE IETS DAARAAN DOEN. KLA EN MOUN, DIS WAT ONS AFRIKANERS GEWORD HET.
    HKM ROEP ONS NIE N MASSA OPTOG BYMEKAAR EN SE DIE REGERING WAT ONS DINK NIE.
    EK IS NIE BANG NIE. STEVE HOFMEYR IS POEPHOL WAT ERKEN HY GLO NIE IN ONS GOD NIE.
    ONS WOU F.OFPOLISIEKAR VEROORDEEL VIR HUL SONDES, MAAR ONS AFRIKAANSE
    KUNSTENARE HET MEER SKANDES AS ONS PRESIDENT-VERAL STEVE, WAT WEET HY?
    ANYWAY OOM EUGENE SE DOOD IS BAD, MAAR LAAT DIT VIR ONS WITNASIE N LES WEES.
    ONS MOET BEGIN SAAMSTAAN!!!!!!!!!!!!
  50. Balsak
    2010/04/12 01:33:55 nm
    En nou klim skere mense op die die sous trein...mmmm, dit maar daar gelaat! Mense ons kort 'n nuwe leier, 'n GOD gegewende leier wat met hart, siel en lighaam kan lei! Is jy 'n Afrikaner, glo jy, vertrou jy en het jy hoop? Feit is ons probeer in die verlede lewe, en dit is verkeerd, kom ons dink aan die toekoms.....Ons het nie die land by ons Vaders ge-erf nie nee, ons leen net die land by ons kinders!!!! Die toekoms is nou, staan op vir dit waarin jy glo, en wees braaf genoeg om jou stem te laat hoor!!
  51. Matty
    2010/04/12 01:02:28 nm
    Met alle respek se ek dievolgende: Ek is bly Eugene beleef nie wat die toekoms inhou nie. Sterkte aan die familie.
  52. Karlien
    2010/04/12 01:01:27 nm
    Annette, dis swak smaak om sulke kommentaar te lewer.
    Eintelik het jy bloot hier gewys hoe min styl en klas jy het.

    Ek is nie 'n Eugene aanhanger nie, maar ek simpatiseer met sy familie, vriende en aanhangers.

  53. Koos
    2010/04/12 12:23:54 nm
    Daar is 'n duidelike lyn te sien in die kommentare hierbo.
    Die wat Eugene self geken het en die wat die koerante geglo het.
    Marianne, ek was saam met OOm Eugene op daai vlug England toe, aan sy sy. In England het die mense aan sy lippe gehang en gesoebat dat hy hulle moet kom red van die indriger volke in daardie land.
  54. Dana Snyman
    2010/04/12 11:35:01
    Hallo. Dis weer ek. Jammer, Annette oor my opmerking van vroeer. Dis wys jou: 'n Mens moenie iets skryf as jy jou vererg nie. Ek leer ook nie my les nie. Ek het rustig hier by die huis gesit en deur die kommentaar gelees. Dis regtig vir my geen prbleem as mense van my verskil nie, maar toe lees ek hierdie vanlose Annette se ek het 'n kom-moer-my-gesig. Asof dit enigiets met die debat te doen het. Toe vererg ek my en stuur die e-pos. Ek moes nie. Dit was 'n fout. Jammer.
    Liefde
    Dana
  55. anonoumous
    2010/04/12 11:21:41
    Sies vir julle, !!! kyk hoe praat julle as wit afrikaners met mekaar en julle wil vrede he,!!!! kyk hoe geweldadig en lelik is julle met mekaar , hoe wil julle oot he moet ons saamstaan he ?
  56. dana snyman
    2010/04/12 10:38:17
    Hallo. Ek leer nogal regtig baie oor onse mense deur hierdie kommentaar te lees. Dankie daarvoor. Ek bedoel dit opreg. Nes ek probeer het om eerlik en opreg in my artikel te wees. Aan Annette wil ek net se: Jammer ek het 'n kom-moer-my-gesig. Regtig baie jammer daaroor. Ek probeer hard om anders te lyk. Ek is minstens nie skaam vir my naam en gesig nie - anders as jy. Liefde. Dana.
  57. Boerboon
    2010/04/12 10:26:53
    Laat Mnr Terrblanch nou in vrede rus. Sterkte aan Martie en Bea. Ek ken hulle nie persoonlik nie, maar het 'n neef in 'n rystoel, en hulle dogtertjie in ' n graffie. Ek verstaan hulle trane. Dankie my Pa en twee broers lewe nie meer nie, hulle was ook boere, dit is hulle gespaar.
    Laat die een sonder sonder die eerste klip gooi na 'n persoon wat dood is.
  58. Roxy
    2010/04/12 10:25:39
    Ek is 'n bruin Afrikaner en wil net vir julle ander Afrikaners sê, kyk rondom julle, julle is nie al mense wat vermoor word nie. Hou op om julself uit te sonder asseblief. ET se dood is tragies, maar ek dink nie dit kan enigsins aan rasisme of 'n aanval op 'n wit boer gekoppel word nie.
    Hemel land, hou op alles uit verband uit ruk. Hoe leer julle jul kinders? Afrikaner dit en Afrikaner dat! Dit maak my siek! Kan nie glo dat julle na jul wapens wil gryp om dinge beter te maak nie. Dink julle dit gaan dinge beter maak? Dit gaan alles net vererger! Gaan lees bietjie Galasiërs 5:15 en hoop maar dat God nie eendag vir jou sê Gaan weg, want ek ken jou nie!
  59. Juanita
    2010/04/12 09:52:40
    Sies vir jou Annemarie!!!!!! Duidelik het jy GEEN respek vir die dood nie. Weet jy wat bly liewers stil. Waar was jy die afgelope 15 jaar?? Lees jy die koerant en kyk jy die die nuus???? Mense (ons wittes) word uit gemoor en die F-N regering doen absuluut niks aan dit nie. Wag jy tot jy 'n familie lid verloor op so 'n wreede manier......
    Aan E.T. se familie en vriende staan sterk deur die moeilike tyd en jou julle oë altyd ons Vader en Sy krag sal deur jul help.
  60. OPREG
    2010/04/12 09:38:33
    Ek dink wat Malema kwyt raak op TV kom nie naastenby wat hierdie man kwyt geraak het in sy tyd nie. Hy kon ook net so maak en breek soos hy wil...kon net sê wat hy wil....geen respek gehad vir niemand nie!!!!!!!!!!!
    NIE RASVERAIIERS NIE, jy val so uit die bus, praat van die Skepper, maar jy wil vir ander sê, die man het vir hulle gesterf....grap!!!! hy was mens net soos ek en jy en net GOD het aan die kruis gesterf om vir jou en ek te red van ons sondes.
    Verder, God alleen weet of hierdie man sy lewe reggemmak het volgens Johannes 3:1. En koms ons almal glo so, anders!!!!!!!!!!!! HEL!!!!!
    Dit gee niemand die reg om 'n ander te vermoor nie....so laat God se Wil geskied met die oortredenes!!!!!
    NIEMAND SAL SO VER GAAN OM IEMAND KOELBLOEDIG TE VERMOOR SOME NET VIR NIKS NIE.......DIE WAARHEID SAL SEëVIER!!!!!!!!!!! GLO MY....WANT GOD HET DIE WAARHEID LIEF.
    Hierdie 2 skuldiges kon net soos mis voor die son verdwyn het...maar waarom het hulle die DAAD aangemeld?????????
  61. Jovan
    2010/04/12 08:58:04
    Wat waai almal so die ou S.A. vlag? het julle al mooi gekyk na daardie Union Jack
    (Engelse vlag ) wat daarop voorkom ? Dit is die vlag van die onderdrukkers teen wie die
    Boer hulle Vryheidsoorlog geveg het - so waatom swaai julle dit rond ? !
  62. noenie
    2010/04/11 09:38:53 nm
    ek sien julle hou nie van wat ek se nie
  63. Annanelle Von Smutsville
    2010/04/11 09:18:47 nm
    My pa het altyd gesê: As jy kan lees en skryf gaan jy nog ver kom. Dit is net ek wat wil weet hoe gaan jy terugkom. Verder is ons geleer om te luister. Vir die wat die hele JM(ek kan nie sy naam uiter nie) sage gevolg het tot by die joernalis wat uitgevloek is het dalk nie die mees skokkende uitlating aangehaal nie. Hy het aan daardie joernalis gesê dat sy(die britse joernalis) se swakheid toegemaak word deur sy broek. Nou wonder ek net of dit dalk 'n kultuur waarde is van JM om sy krag en mag vas te vat in daardie uitlating nie. 'n Mens moet dalk ondersoek of die agtergrond waarvandaan hy kom nie dalk kan lig werp op die intensie saam met die moord om die vermoorde se broek af te trek en dan sodoende die vingerafdruk te sien nie. Dit klink dalk soos fiksie maar miskien was die hele "kill the boer" gedoende 'n boodskap na die miljoene wat wag vir die teken om tot aksie oor te gaan. Toe gebeur dit en verloor die man(JM) totaal sy kop. Soveel so dat sy eie party nou moet vure dood slan voor die munisipale verkiesings en voor die sogenaamde Fifa aangeleentheid. Kom ons kyk wat gebeur in die maand van Mei.
  64. dmcw
    2010/04/11 06:33:52 nm
    Dis hoekom hulle jou Skilpad van gister noem - stadig met alles. Duidelik besef jy nie wat aangaan nie. Ek gaan nou die Huisgenoot koop want ek wil meer weet oor hierdie legadariese persoon wat geveg vir selfbesikking van n nasie - n geveg teen menigtes. En hy was VOL moed. Met sy sterk geloof en hy geweet hy staan n goeie kans tot oorwinning. Daarom is hy vermoor - omdat die vyand begin verloor....!
  65. Billy Swann
    2010/04/11 05:52:05 nm
    Dana, skryf jou stories ek mis dit nooit nie en kan net dink watter goeie leesstof weer uit jou pen gaan vloei en waarom nie iets skryf oor die man wat jy persoonlik geken het. Hou so aan. Oor Eugene wil ek die volgende se. Mens se lewe is soos n boek, daar is goeie hoofstukke en daar is slegte hoofstukke. Kom ons onthou die goeie. Rus in vrede Ou Grote.
  66. Sieg
    2010/04/11 04:43:56 nm
    Al hoe wel ek nie met alles saam gestem het met die AWB nie, wil ek net se Eugene
    was n goeie mens en hy het op sy manier om gegee vir die land. Ons sal hom mis
    en ek dink dis nou die tyd dat die Afrikaner moet mooi oplet die regering is teen ons
    gemik met alles. Hulle wil ons nie hier he nie ons is n bedreiging vir hulle planne met
    die land. Wees gewaarsku Afrikaners hulle soek ons bloed dis deur en deur bewys,
    word wakker mense die moord op plaas wit mense sal nooit ophou nie. Die regering
    hoef mos nie vir die grond n goeie prys te betaal as die eienaars vermoor is nie.
    Baie sterkte vir die familie en vriende van Eugene mag die Here vertroosting bring aan
    julle almal.
  67. Stefaans
    2010/04/11 02:43:52 nm
    Staan stil my vriende, my oud strijders, want hier het 'n MAN verbygegaan... Die Leeu van Noord Wes!! Rus in vrede my oom.
    My Oupa-grootjie was Genl. Schalk J Burger en ek is seker dat hy nou in hierdie tyd dieselfde boodskap vir die Afrikaner volk sou gehad het: Eendrag maakt magt!
    Dana, ek sien uit om u artikel te lees.
  68. MADELEEN
    2010/04/11 01:52:03 nm
    KON NIEMAND SIEN DAT EUGENE NIE VAN SY PERD AFGEVAL HET NIE, SY PERD HET GEGLY AS DIE BEELD WEER OPKOM OP TV KYK ASB
    EK BID VI VREDE IN ONS LAND, MALEMA JY IS N GIFAPPEL.
  69. Frans in Manila
    2010/04/11 12:14:05 nm
    Ek leef al 10 jaar in die buiteland, my huistaal is nogsteed Afrikaans alhoewel my kinders in die beste privaat skole is. My Plaas is afgebrand in Namaqualand, maar ek bly n trotse Suid Afrikaner, ek lees nog steeds my Bybel in Afrikaans en vlieg nog die wereld rond met my Boere paspoort. Ek doen nie mee soos baie Suid Afrikaners wat hulle kinders nou in Engels opvoed met n Kanadese of Australianse paspoort nie, maar na dit wat ek lees van wat my Afrikaner volk hier kwyt raak, moet ek my kop in skaamte laat sak. Met die afsterwe van die groot krokedil oom PW het onse mense net so gal gebraak en nou, nou haat hulle hom wat met sy lewe geboet het omdat hy sy arbeiders vertrou het. Ek skaam my opreg vir die snert wat julle skryf, daar is dalk oor die 2 miljoen Suid Afrikaners in die buiteland wat daar werk omdat ons te wit is maar ons haat nie, ons werk in die vreemde met nog steeds die liefde vir ons Vaderland, moet asseblief nie dit wat mooi en rein is vir die varke gooi nie, ons hier wil nie sien dat julle wat agtergebly het julle self respek verloor het nie, want dan het julle laer gedaal as die gene wat n lewe minder stel as dit wat onse Hemelse Vader vir ons verniet gegee het. So asseblief as jul dan nie respek vir julle self het nie, bly Dan masr liewer stil en moet nie vir die wereld wys jy kom maar einlik van anderkant die spoorlyn af nie.
    Mooi loop tot volgende keer
  70. Christof
    2010/04/11 12:03:55 nm
    Stem 100% saam met Annemarie. Moet ook by sê die meeste "Afrikaners of Boere" is 'n slordige ou spulletjie met kaal pote , skurwe hakke ,boeppense , verkreukelde kort broeke en dronk agterente. Dan reken hulle nog hulle is beter as ander nasies. Nogal baie van hulle by E.T. se begrafnis gesien.
  71. anne-lize baard
    2010/04/11 11:05:15
    Dankie Dana, kan nie wag vir die artikel nie. "wonder net" waar kom jy daaraan dat Dana Afrikaners haat? Geen wonder jy gebruik 'n skuilnaam as jy nie weet waarvan jy praat nie. Sy werk is uitstekend. Vir die res wat so heeltyd baklei, sorteer mekaar nou maar uit asb. vir eens en vir altyd. Ons is 'n meerderheid van mense (swart en wit) wat net net vrede wil he en ons bly al lankal saam. As julle dit nie kan hanteer nie, val terug op "vat jou goed en trek, Ferreira". Vat sommer vir Malema saam.
  72. jazzblue
    2010/04/11 08:18:16
    Ek is in Engeland gebore, en toe het ek met n Afrikaner getrou. Ek het vir Eugene drie keer ontmoet en hy was vir my iemand met n baie sagte hart. Niemand het die reg om iemand so wreed dood te maak nie. Ek voel verskriklik hartseer day hy so moes ly. En al die ander boere wat al doodgemaak is, waarvan almal nie nou aan dink nie. Daar sal nie weer iemand soos Eugene Terre'blanche wees nie...hy kon sy gedigte met soveel emosie en passie oordra. Hy was nie NET vir die politiek nie. Hy was n familie man, iemand se man, iemand se pa. Laat ons nie vir ons blind staar aan sy foute nie. Ons het almal foute - party van ons wil dit net nie sien nie of erken. Rus sag Eugene. Jou ongelooflike stem is nou stil.
  73. Annette
    2010/04/11 07:48:22
    Dana, jy het 'n "moer my" gesig
  74. Noeni
    2010/04/11 06:24:37
    Matt Heyns, jy weet nie waarvan jy f@##$n praat nie. Nie nog een van my kinders se bloed sal in hierdie gods verdomde land vloei om julle fanantiese idees uit te lewe nie. Julle staan van die kant af en dirigeer, maar as die moelikheid gebeur kruip al die regses in hulle gate (waar hulle hoort). Pleks julle net daar bly. Onhou net, as jy wil oorlog he, gaan self en vat jou eie kinders eerste, of stel jy "volkenvaderland" voor hulle?. Se elkeen van julle regses vandag vir my of julle bereid is om julle eie kinders na 'n oorlog toe te stuur? Nee, julle is net 'n klomp tweegat jakkalse!
  75. Ou Bul
    2010/04/11 03:12:54
    Baie van die kommentators mis die punt - dit was 'n moord op 'n simbool: die "Boer" - daarom is sy gesig, die gesig van die "Boer", papgeslaan, en hy in 'n vernederende posisie gelaat. Of jy nou hier die liberaal-denkbaarste kommentaar lewer, as jy by jou deur uitstap, en jou gesig is wit, is jy ook 'n "Boer", en jy is geboek vir dieselfde behandeling....

    Dit is ook die motief vir die patetiese pogings tot "spin" van die media - herhaalde insetsels wat wys hoe ET van sy perd afval, bewerings van hoe sleg hy sy werkers behandel het, innuendo's van 'n seksuele motief vir die moord - alles ooglopende pogings om enige weerstand vanaf die "white right", soos dit alreeds op 'n ANC-bestuursvergadering op 31 Maart (m.a.w. voor die moord - laat mens nogal dink...) besluit is, in die kiem te smoor.

    Enige regdenkende mens met gesonde verstand lag vir julle!
  76. GERHARD
    2010/04/10 11:54:36 nm
    Dana, dit waarteen die Afrikaner gewaarsku is ( Eugene Terreblanche) oor baie jare is vinnig besig om te gebeur. Ons word uitgemoor op ons plase, verdryf uit alle sfere van die samelewing en gemarginaliseer tot 'n niksseggende splintergroep wat te bang is om te beweeg of iets te se in hierdie land. Oom Eugene het ( reg of verkeerd) sy staan gestaan en sy se gese. So jammer dat daar nie meer kon wees wat trots kan wees op wie en wat hulle is nie. Dankie immers vir die berig. Ons voorvaders het met bloed betaal vir ons geboortereg as burgers van Suid Afrika en ons as Afrikaners is ook lief vir ons land. Leef en laat leef... Ons, ons kinders en hul kinders verdien dit.

  77. Wynand Kruger
    2010/04/10 11:26:01 nm
    ET. het presies beryk wat hy wou. Hy het met sy lewe betaal om die afrikaner te verenig. Baie min ouens het daardie balls. Kom ons leer ons kinders van ons geskiedenis en word weer 'n trotse nasie. Dankie vir jou Dana. Jy bewys dat die liberale se tande eh hare los geskud is. Die twee satans het bewys ET was REG
  78. Genoeg
    2010/04/10 08:22:40 nm
    marianne,

    dankie vir jou bydrae oor Oom Gene. Ek was n lugwaardin in die 1985 toe ek toevalling hom aan boord gehad het op n vlug van Johannesburg. n swart vriendin van my (mede lugwaarding) het toevallige die dag saam met my op die vlug gewerk. Om n lang storie kort te maak, teen die einde van die vlug was sy ongelooflik beindruk met hom. Hy was defnetief nie n rassiss nie. Ek het jare daarna nog gehoor hoe sy altyd vir mense vertel van Eugune Terreblance "my best friend" Die man het n uitsonderlike manier met mense gehad ongeag hul velkleur. Ek kan nog onthou hoe die passesiers in die gangetjie gestaan het en aan sy lippe gehang het. Sy dood was vir my n groot skok. Niemand verdien om so te sterf nie. Ek is nou al n ruk lank uit SA en mense glo my om van buite af na die land te kyk is baie hartseer. Die res van die wereld voel vere vir SA. Al wat ek kan se ek bid vir julle. Verlaat die land as julle kan, indien nie "God be with you"
  79. Danie
    2010/04/10 06:41:54 nm
    Ek koop nie die Huisgenoot nie, maar met Dana as lokaas, gaan ek beslis hierdie een koop. Ek sien uit daarna Dana - as skrywer het jy geen gelyke nie.
  80. Rienie
    2010/04/10 04:17:58 nm
    Ons moes meer Merkwaardige Mans soos oom Eugene gehad het.. EK dink STEVE HOFMEYER sal n goeie politikus wees. Hy is n merkwaardige inteligente man, wat nie bang is om sy mond oop te maak nie.

    Ek sal hom bitter graag mpumulanga toe wil nooi by die lodge waar ek werk om hom self te se dat hy moet in die politiek wereld in gaan.

    Oom EUGENE ons sal jou altyd onthou jy was n aantreklike oom en jou perd was net so pragtig.
  81. frans
    2010/04/10 03:25:48 nm
    1.)Hnie, waarom is die pond sterkers as ons rand? Dit was voor 1994 al so. Die Engelse het immers ook die Anglo - Boereoorlog gewen. Die Afrikaners het niks en besit niks waaroor die Engelse minderwaardig hoef voel nie.
    2.) Matt Heyns, jou uitlating oor die seuns van die Arikaner wat elke Boer se moord sal wreek is lagwekkend. Dit sal dalk net rampspoediger wees as die inval van 'n groep mans wat met gewone voertuie en handwapens 'n land wou gaan oorneem wat bewaak was deur persone met masjiengewere en pantserkarre. (Ons sogenaamde Afrikaners bly maar 'n onnosel spul!)
  82. Annatjie
    2010/04/10 02:51:55 nm
    Is hierdie nie maar 'n word-wakker-oproep nie., Dat ons moet ophou om met toe oë deur die lewe te gaan nie. Ken ons nie maar almal die antwoord en die pad wat ons moet loop nie. En tog skram ons weg. Tog huiwer ons. Tog soek ons steeds mènse om te blameer. Keer terug na die basiese wese van mens wees, erken waar jy vandaan kom, wie jy is, soek jou heil op die regte plek en gebruik iets soos hierdie om op te staan en voor te begin.
  83. leon
    2010/04/10 01:58:37 nm
    ET 'n held en edele persoon? Asseblief, die man was 'n tappit en rassis! daar kan enige tyd 'n opname onder afrikaners, Boere of wit Afrikaans sprekendes gedoen word en die meerderheid (99%) sal hul distansieer van ET en die AWB!
  84. Andrew Davids
    2010/04/10 12:42:47 nm
    Oom Gene. Wat `n wonderlike mens.Oeps. Ek hoor die omie het blykbaar `n seksuele verhouding met een van sy moordenaars gehad. Die waarheid sal ons vry maak!!!Arme oom Gene
  85. Skilpad
    2010/04/10 10:58:32
    Dana moet liewer terugklim in sy tamatie kassie en ek sal nie Huisgenoot koop nie!
  86. Roy
    2010/04/10 10:46:09
    Hoe gepas van enews om soveel dekking aan Eugene se moord en begbrafnis uit te saai. Die "Wie was Eugene" informasie insetsel wat so baie gespeel was, was duidelik om die AWB, die Boer en die Afrikaaner in 'n slegte lig te stel.

    Tog so 'n jamerte dat ek soveel betaal vir my DSTV en dat die enigste Afrikaanse satasie, "KykNet", bittermin of sels niks oor hierdie geleentheid geraporteer nie. Was hulle enigsins bewus van hierdie daad?

    Sies sou ek se!
  87. Riana
    2010/04/10 10:25:14
    Ek hou my siening vir my self .Maar een ding wat ek kan sê is dit ET is vermoor nie verdrink in drank nie. Hy het die Here geken. Julle almal kraak ET nou af en ander hemel hom op. Hy kan hom nie self verdedig nie. Weet julle hoe seer julle sy familie en vriende maak met julle aanteugings. Daar sal geen ander man wees soos ET nie. Bly stil en veg eder vir 'n beter Suid-Afrika en vir ons taal Afrikaans. Gaan op julle knieë en bid vir die Here dat een van julle mense nie vermoor word nie.
  88. Ferdie
    2010/04/10 08:36:37
    Maar ja, daar het jy dit nou. Die wat nie objektief na beide kante van die munt kan of wil kyk nie kan Afrikaners wees. Die res van ons sal Boere wees. Goed, punt en klaar!
  89. Lara
    2010/04/10 08:25:30
    My seun is sowat 'n jaar gelede oorlede. Met sy dood het ek besef hoe mense agteruit gegaan het en dat die woord respek 'n vreemde verskynsel geword het. Ek is geen politikus nie, maar ek het 'n liefde vir my medemens
    en respek en empatie is nog 'n emosie wat ek ken. Die moord van Eugene Terreblanche was nie net 'n skok vir my nie, maar die verskriklike wreedheid wat met die daad gepaard gegaan het en die feit dat sy broek afgetrek is was 'n verdere vernedering nie net vir sy nagedagtenis nie, maar vir almal wat hom geken en respekteer het.Ek weet hoe sy naasbestaandes moet voel, want na my seun se dood het ek my seun se kamma kastige vriende gevra om net sensitief te wees oor die tipe fotos wat hulle op sy facebook profiel moet plaas en dit het nie eens gebeur nie. Die dag dat mense nie meer respek het vir 'n mens se lewe nie, is die dag dat die skrif aan die muur is. Algehele verval van 'n nasie.
    Wees net asseblief sensitief teenoor mense se naasbestaandes hulle lees dalk hierdie kommentaar en die haat en haatspraak en vieslike taalgebruik is kommerwekkend en getuig van 'n siel wat verrot is.

  90. leon
    2010/04/10 07:55:23
    ek wonder wat sou die reaksies gewees het as Malema vermoor was ?
    Dit wil voorkom asof dit op byna alle gebiede al moeiliker raak om "wit " te wees
  91. Stoffel
    2010/04/10 06:19:05
    ET was op sy dag niks anders as 'n Boere-Malema nie! Sela.
  92. CJ
    2010/04/10 05:10:26
    Annemarie as jy niks goeds van iemand kan se nie bly stil!! Klink vir my jy is 'n regte draadsitter... hoop nie jy of jou familie word eendag getref met so 'n daad nie! Aan Terblanche gesin sterkte en weet GOD genees alle wonde en hartseer!! ET was 'n man wat nie bang was om vir Suid-Afrika op te staan en te baklei nie. Almal in die lewe het foute sommige erken dit nie en soos ek se is grootbek om kommentaar te lewer en as die "fan die popo" strike wil hulle huil. Weet daar is nog boere wat voel en is soos ET!!!
  93. Nicole Pretorius
    2010/04/10 04:46:19
    Senzo, dis nie die idee van 'n onafhanklike boerestaat wat misluk het nie, maar die klug van 'n reenboognasie die afgelope amper twintig jaar. Die waarheid is dat die regering bestaan uit 'n klomp kleptomaniake waarvan mens niks kan glo wat hulle kwytraak nie. Hulle sal nie tevrede wees voordat daar niks van die witmense of demokrasie oorbly nie. Om te begin wraakneem is egter ook nie die antwoord nie, want dit verander ons mense net in moordenaars. Daar moet 'n geleentheid vir selfregering wees vir ons mense. Ek dink ons behoort saam te staan hiermee.
  94. Derek
    2010/04/10 01:20:50
    aan die eerste kommentaar - kom tog net by, gaan klim boom. of groei neute.
  95. Nie rasveraaier nie
    2010/04/09 09:38:27 nm
    @Annemarie, die dag as een van jou geliefde se gesig ingekap word met n kapmes, of jy deur vier of vyf swartes verkrag word en vir dood agtergelaat word dan sal jy verstaan hoekom Oom Eugene vir jou gesterf het. Hou op n rasveraaier wees en skaar jou my jou eie soort. Oom Eugene en ons ou vlag het gestaan waaroor die Afrikaner is, met groot trots.

    Oom Eugene dit was "lekker" om weer ons ou vlag te sien, al was dit op jou begrafnis. Rus sag in die arms van jou Skepper.

    Joe, saam met jou sal ek nie oorlog toe wil nie, sou iets gebeur sal jy juis agter Oom Eugene, Steve of Bok van Blerk weg gekruip het. Zip it....
  96. Wonder net
    2010/04/09 08:26:28 nm
    Ek staan verslae oor Dana Snyman se skrywe. Kan iemand so onsensitief wees om die persoon wat hy verfoei het se dood te gebruik vir eie gewin en publikasie? Hoekom nou op hierdie spesifieke tyd uit die kas klim. Dana- jy haat dan die Afrikaner en alles waarvoor hulle staan. Wat gaan nou in jou gemoed aan? Onthou jy skielik waar jy vandaan kom. Wat het gebeur dat jy die opflikkering oor jou verlede gekry het?
  97. Ella
    2010/04/09 08:18:01 nm
    Boertjie, Jy sê as Eugene die wit Volkstaat op sy eie grond kon uitgeleef het sou hy nog geleef het .............. hoekom het hy nie? Waarom het hy anderskleuriges gehuur om sy arbeid te doen, niks het hom verhoed om Blankes te huur soos julle ideaal is nie? Of is ons Afrikaner Blankes te lui???? soos die jeug dikwels in SA sê wat nie werk kan kry nie ....... die werk is benede hulle .... gaan kyk in ander lande soos USA / Kanada waar GEEN werk 'n skande is nie en boere buiten hulle werk op hulle plaas nog 'n ander "day job" ook het! Miskien moet die Afrikaner 'n slag begin WERK!!
  98. Atillah
    2010/04/09 08:04:24 nm
    ‘n Afrikanervolksheld en volksleier is deur die vyand vermoor. Vir jare was hy genadeloos deur die Naspersmedia vervolg en belaglik gemaak terwyl die ware vyande van die Afrikanervolk, die FW de Klerk’s, Pik Botha’s, Roelf Meyer’s en hul 1994 NP-verraadkabinet opgehemel was as helde. Vandag weet ons wie die Volksverraaiers was en wie die Volkshelde was. Die Afrikanervolk is besig om op te staan.

    Rus in vrede GROOT LEIER van die Afrikanervolk !
  99. Alet
    2010/04/09 06:11:32 nm
    Annemarie, uit watter bus het jy geval, my skat?
  100. EEN VAN DIE OUER GESLAG.
    2010/04/09 06:09:35 nm
    AnneMarie, het jy meskien die mens Eugene Terre-Blanche geken of een van sy gesin. Ek het eendag die voorreg gehad om aan sy huis tee te geniet by 'n absolute verfynde vrou eat se hart stukkensd was oor haar man in die tronk was. \hoe kan jy dan net so oordeel. Wie weet eendag slag die Boewe jou ook dalk af of een van jou familie. \Dis nie so vergesog as wat jy dink nie. As jy niks goed kan se nie wil ek net in regte afrikaans vir jou se HOU JOU BEK>
  101. Johan
    2010/04/09 05:34:20 nm
    Dis steeds vreemd hoe sommige Boere Afrikaners hulle nie met E.T. se opregte eerlike bedoelings kan vereenselwig nie. Om die braaivleisvure kla hulle presies oor die dinge wat E.T. wou voorkom, en hom be-ywer het. Ons is nie meer 'n Christelike Staat nie. Ons Wette, regstellende aksies, BEE en so meer ondermyn die witman. Hoe lank gaan dit nog vat voor dit weggeneem word? Seker nooit nie. Die Swart regering is ongelooflik gefrustreerd omdat hulle geen sukses het nie. Hulle kan grond vat, die werk vir hulle broers gee, BEE wette maak, maar dit sal hulle niks help nie. Dit gaan net soos ZIM word. Wees gewaarsku! Dankie Oom Eugene vir wat jy vir ons probeer doen het!!
  102. Rianda
    2010/04/09 05:25:09 nm
    Ek dink dis uiters swak dat mede Afrikaanse burgers sulke swak op- en aanmerkings maak teenoor die oorlede oom Eugene Terre'blanche... hy was en is en sal altyd 'n legende bly! Dis jammer ook dat sulke drastiese onnodige dinge moet gebeur in S.A. om ons wakker te maak... ons moet nou saamstaan Afrikaners!!!
  103. christina
    2010/04/09 05:24:16 nm
    Alhoewel ek nie met die AWB saamgestem het nie, het ek na die gedigte geluister wat ET geskryf het en diep mens wat hy was. Sy dood was moord. Hy was 'n ikoon vir die blanke volk en het geglo in sy beginsels. Mag hy onthou word.
  104. eugene
    2010/04/09 05:15:13 nm
    liewe chopper,jy is darem n verfoeilike entjie mens vol smarte en bitterheid..kom daaroor..dana is gewild,belese en besonder intelligent!!jou skuil naam chopper se nogal iets van jou,gebrek aan oorsprongklikheid.dana dankie vir jou rubrieke en kortverhale en nogmaals geluk met jou prys verowerings!!!ons namibie geniet jou..en aan my naam genoot..vrede vir jou!!!
  105. Dee
    2010/04/09 05:14:23 nm
    Mense vergeet maklik dat AWB leiers mans genoeg was om die nasie te probeer lei, hulle was nie bang vir die ander nasies nie, hulle was BOERE, ons voorvaders was presies dieselfde, jul sal nie weet nie omdat jul nie jul geskiedenis ken nie. Hoekom moet afrikaners aanhou wegkruip omdat die anderl in die meerderheid is? Wat het gebeur met die zulus, en met die anglo boereoorlog, hoekom vergeet jul so maklik. Ek glo dat as daar oorlog moet kom, sal dit onder GOD gelei word, gaan lees gerus in die bybel oor oorlog, as Hy se val aan, dan moet ons. In werklikheid is die geveg nie meer teen vlees en bloed nie, maar teen die bose geeste, wie dink jul sit agter als? satan!

    Eugene was nie 'n rassis nie, maar ek kan jul verseker Malema is, hy voel vere vir ons, en die moord was beplan, die twee kriminele gaan nog seker 'n beloning ontvang, maar glo my hul beloning na die lewe op aarde gaan nie so lekker wees nie...beveilig julself, maar saam met dit, staan op vir jou volk en vaderland, ons moet nou saam staan, daar is nie 'n ander uitweg nie.
  106. Jewls
    2010/04/09 05:13:07 nm
    Dana, dankie dat jy vir ons van die ware ET wil vertel en nie wat ons ouers, die radio, televisiebeelde en koerante aan ons gesmous het nie! Ek lees jou storie met graagte!!!
  107. Kobus
    2010/04/09 04:48:47 nm
    Ek stem saam met Annemarie. Maar ET het ongetwyfeld ook goeie eienskappe gehad, en sy dood was onnodig, maar sy rasgedrewe poltiek en aggresiewe aanslag kon nooit ingang by die meerderheid rasionele Afrikaners vind nie; gevolglik is sy invloed (skade!) beperk en het hy as 'n tragiese en eensame figuur gesterf. En hy was nie juis 'n spreker wat 'n redelike mens met argument en teenargument kon oortuig nie, maar wel 'n demagoog. En demago"e doen gewoonlik meer skade as goed!
  108. trudy
    2010/04/09 04:48:11 nm
    hmmm wonder hoeveel van julle wat oom gene veroordeel,se lewe is nou so volmaak,ja hy het vieslike voute gemaak,doen die jan alleman dit ook nie,ons almal maak daagliks voute,net om dat hy nbekende is,nou wil julle hom so swartmeer met julle se goed,wat hy ook al gedoen het,moord haatspreek ens...nee dis nie reg nie en dit sal nooi reg wees nie,wonder net hoe sal julle voel as daar van julle mense so gepraat word,respekteur ET se mense,en hou eder julle uit n debat as julle wil klippe gooi.ons almal maak voute,al is dit net om haatspraak te doen.
  109. Awie
    2010/04/09 04:30:36 nm
    Ja wel, ek is lankal nie meer 'n Huisgenoot leser nie, vanweë die nuwe SA propaganda wat die redaktrise en Naspers opdis. Ek wil nie eers van lae mentaliteit, sensasie wekkende joernalistiek praat nie. Huisgenoot het baie die Afrikaner self afgekraak, maar hoekom sover ek kon sien, was daar niks oor E T in hierdie week se uitgawe nie? Het hulle niks goeds om te sê of handhaaf hul stilswye om nie 'haat" aan te wakker nie. Mal ema doen dit baie goed op sy eie. Van wat ek kon agterkom was E T nie die wit suprematis/rassis wat die media wou uitmaak, veral die laaste paar jaar na sy tronkstraf nie. Dat sy moord gevolge gaan hê, goed of sleg is nie te betwis nie.
  110. Annemarie
    2010/04/09 03:54:52 nm
    Ek vind dit in baie swak smaak as mense kwelerig sentimenteel raak oor iemand wat 'n opperste fascis en rassis was. Nou wys almal wat so treur hul ware kleure. TerreBlanche was nie iemand wat die Afrikaner 'n goeie naam gegee het nie.
  111. Boertjie
    2010/04/09 03:42:08 nm
    Ek het ook in my jong dae saam met hulle gestap (maar eerder van die ander AWB-leiers as oom Eugene). Ek was, en is nog steeds, 'n voorstander van die volkstaat-idee. SA is 'n sameflansing van 'n klomp Britse kolonies, elk met sy eie volk(e). Dis 'n kunsmatige eenheid. Daar sal nooit vrede wees as die verskillende volke, tale, en kulture nie hulle eie ruimte gegun word om hulleself uit te leef nie. 'n Eie ruimte sal voorkom dat een groep die ander oorheers, of deur die ander groet oorheers word. Dit het (in teorie) 'n baie groter kans om vrede te bewerkstellig as die huidige gemors.
    Dit is so jammer dat oom Eugene nie die volkstaat-idee reeds op sy eie grond uitgeleef het nie. Dan het hy waarskynlik nog geleef.
    Elke blanke, nie net Afrikaanssprekendes nie, behoort onmiddelik op te hou om die geskiedenis van verdrukking voort te sit deur anderskleurige individue rugbrekende handearbeid in hulle huise, tuine en landerye te laat doen teen 'n lae loon.
  112. mike
    2010/04/09 03:38:50 nm
    Dit is tyd dat ons opstaan en ophou dat blankes deur idote soos malema
    en sy trawante uitgemoor word. Ons soek n nuwe De La Rey.
  113. christo
    2010/04/09 03:37:55 nm
    Dana jou bliksem....... was jy dan skaam om te erken jy ken vir Eugene.

    Ek het my eerste brief vir Eugene Terre Blanche geskryf toe ek maar 15 jaar oud was.... Hy het hom persoonlik geantwoord en daardie brief het ek vandag nog, geraam. Hy was my hero en ek het aan sy lippe gehang as hy 'n toespraak gelewer het.... Soos net hy kon.

    Hy was geen rassis nie en het dit ook nie aangevuur nie..... hy wou net vir ons ook 'n plekkie in hierdie lekker Afrika waar bly gekry het, wat ons mos soos al die ander etniese groepe het, verdien.

    Daar sal 'n leemte in my hart wees wat nie gou gevul sal kan word nie. Ek sal jou mis Eugene Terre Blanche jy was 'n boer soos ons almal net kan droom om te wees.....
  114. James
    2010/04/09 03:37:17 nm
    Hnie, moet nie veralgemeen nie. Ek het 'n Engelse pa gehad en my ma se pa was
    ook Engels. Ek is hier gebore, hier groot geword, my deel op die grens gedoen(hoop
    jy ook) en sal hier dood gaan. Moenie met die Engelse vs Afrikaner storie kom nie.
    Ja die Engelse van vervloee het verkeerde dinge gedoen, die Afrikaners ook. Hierdie is nie 'n
    stryd teen mense nie, maar 'n stryd ten die bose. Laat ons eerder vergader rondom
    die ware rede van ons bestaan op aarde. Defnitief nie oor Afrikaans en Engels nie.
    Ek sal dit waardeer as jy my in Engels wil antwoord. kyk of jy Engels so goed kan praat soos ek Afrikaans
    kan praat.
  115. C.F,
    2010/04/09 03:35:44 nm
    Die bloed van al ons mense wat vermoor word is aan ons hande as ons hierdie moorde net laat gaan. Ons moet minder praat en meer doen.
    Ons is 'n volk met ons eie uniek en eiesoortige gewoontes en maniere as dit klippies en coke is dan is dit so!!
    Soos 'n Engelsman eendag aan my gese het "there is only one nation the English, the rest are aliens!"
    Wil ek dit beantwoord met iets wat ons deesdae nie meer sien nie nasie trots en ek se DAAR IS NET EEN NASIE die AFRIKANER BOERE NASIE
    Ons hou van rugby ons hou van braaivleis en ons hou van die buitelug!
    Kom ons kry ons Trots terug dan sal ons ook kan opstaan teen al hierdie onregte.
    Dana jy't begin deur te erken waar jou wortels le.
  116. Chris
    2010/04/09 03:06:48 nm
    Ek sou dit ook graag wou gelees het. Die ding is egter so, ek koop lankal nie meer die Huisgenoot nie.
    En ek gaan ook nooit weer nie, al was dit iets wat ek mee grootgeword het en self getrou gekoop het.
    Dit was my Sondag middag se leesding gewees.
    Sedert die ander vrou daar begin het om ons IK te onderskat, wel, ek koop dit nie meer nie.
    En ek lees dit ook nie eers verniet nie.

    So, Dana, ek sou graag jou storie wou lees, soos al die ander oor die jare, maar as jy dit nie vir my kan epos nie, is ek jammer ek gaan iets besonders misloop.

    Dankie vir al jou mens mens stories.
  117. Alida
    2010/04/09 02:47:28 nm
    Liewers laat as nooit nie.

    want dan sal jy nooit vrede vir jou siel he nie..
    Ek weet waarvoor ET gestaan het.

    Ek boikot die huisgenoot dus sal ek hom nie koop nie.

    Alida
  118. DD
    2010/04/09 02:34:59 nm
    Ons moet bid mense, ons moet glo, ons moet vertrou op ons Vader, Seun en Heilige Gees. Niemand kan ons beskerm soos Hy nie.
    Boere daar buite, ons dorpsjapies staan by julle, ons waardeer julle en ons bid vir julle! Oom ET, ons gaan jou mis, vandat ek verstand het, ken ek al van jou. Ek weet jy het berou oor als wat jy gedoen het onder omstandighede en ek weet dat God jou ook vergewe het. Rus in vrede.
  119. Debbie
    2010/04/09 02:34:14 nm
    ek weet net.... 'n Groot Gees se stem is stil.....Daar is niemand soos hy nie en sal seker nooit weer wees nie.... "Ons vir jou Suid Afrika Oom Gene"
  120. Senzo
    2010/04/09 02:16:44 nm
    Goed gaan ou Eugene ! U het die Afrikaner volk mislei en afgelaat.
    Ek hoop hulle (die Afrikaner volk) sal 'n les leer uit hierdie tragedie end die
    algehele klug van die Boerestaat
  121. Andries
    2010/04/09 01:56:53 nm
    Dames en here

    Op die staduim moet julle gebede op se

    God Seen die afrikaner land

    wat gebeur gebeur

    ek is 'n boer
  122. GiGi
    2010/04/09 01:51:51 nm
    @ Chopper: As jy die man so erg vervelig vind, waarom dan sy rubriek lees? Ek sweer jy sal die Huisgenoot ook nog gaan koop!
  123. Retha
    2010/04/09 01:50:29 nm
    Aan Johanna Lotz, so jammer oor jou hartseer. Ek bid jou en almal wat 'n geliefde verloor het, vrede toe.
  124. Esther Stieger
    2010/04/09 01:49:10 nm
    Eugene was 'n dinamiese mens en 'n legende in sy eie tyd. Hy was een van die beste orators wat ek al ooit gehoor praat het. Daarbenewens had hy 'n gevoelige kunstenaarsiel wat die mooiste gedigte kon skryf. Hy het 'n ware liefde vir sy God, land en volk gehad en was gewillig om sy lewe te gee vir dit waarin hy geglo het. Hy was ook 'n mens wat foute soos ons almal maak maar hy het welliswaar daarvoor geboet met sy tyd in die tronk. Hy had sy straf weg en het 'n nuwe blaadjie omgeslaan en dis daarom dat ons vra almal "hoekom moes hy op so 'n wyse sterf?" Vir my as Suid Afrikaner is hy 'n volksheld en die wat hom in sy slaap vermoor het was niks anders as moordenaars en lafaards nie. Watter tipe mentaliteit het die mense wat van 2 jong gewapende inbrekers en sluipmoordenaars helde maak wat 'n ou mens in sy slaap te vermoor? Almal wat by die hof gejuig het oor Eugene se dood is potensiele geweldenaars en dit was afgryslik om op die TV die uitdrukkings van haat op hul gesigte sien. Dit is ook skokkend om te dink dat diesulkes op vrye voet daagliks tussen normale vredeliewende mense rondbeweeg met misdadige gedagtes terwyl hulle besig is om ons ondergang te beplan en te bewerk met sulke opruiende gedrag. Is dit wat hul leiers hul leer??? Red nou 'n nasie soos die!
  125. Ontwaak
    2010/04/09 01:34:37 nm
    Hoe ver in die verlede moet ons gaan delf na die waarheid, dalk by Piet Retief en
    Dingaan.
    Wie is nou die Dingaan en wie was nou die Piet Retief? Hoeveel Dingane
    sal daar nog verreis, maar die Piet Retiefs raak al hoe minder, een vir een.
  126. Hyla
    2010/04/09 01:32:26 nm
    Dis jammer dat iemand op so n wrede manier vermoor moes word... wat gaan aan met die 'mense'? (mens kan hulle nie eintlik mense noem nie!).. ook elke ander moord in SA - dis skandelik. Vriende van Europa wou kom vir die sokker maar gelukkig gekanselleer want hulle se hier woon barbare...
  127. mary
    2010/04/09 01:30:37 nm
    staan stil mense n groo man is weg sterkte aan oom eugene
  128. Laberint
    2010/04/09 01:14:07 nm
    Sal ook graag wil lees wat Dana geskryf het. Ek voel baie jammer vir die oom se vrou en dogter. Rus in vrede oom Eugene.
  129. Chopper
    2010/04/09 01:13:09 nm
    Aag wat, Dana, jy raak nou al diep erg vervelig. Altyd Jannie-Jammergat en tranerig oor die verlede en nou eers, na die afstwerwe van Oom Eugene, wil jy iets goeds oor hom sê. Dweper.
  130. Hartseer
    2010/04/09 01:12:34 nm
    Dit is maar met die meeste van ons so, as iemand dood is DAN wil ons dit af dat sê. Ek sou wat wou gee om die Huisgenoot te lees. Ons bly in Australië en hier hoor mens nie SA nuus nie, behalwe as jy elke dag op die net is. My hart gaan uit na al sy naasbestaandes en bid dat God hulle sal vertroos. Ek bid ook vir elke suid afrikaaner. Hier waar ek sit, iewers in die Outback, huil ek oor my ouers, broers en suster in SA. Ook my vriende en ek wens met my hele hart ek kon daar wees.
  131. Chris Louw
    2010/04/09 01:09:44 nm
    Ons plaasboere word stelselmatig en metodies vermoor en sodoende hoop diegene agter dit dat die oorgeblewendes sal boedel oorgee, met tragiese gevolge vir hierdie eens pragtige land, Suid Afrika! Afrika vertel die wrede verhaal met sy vrot geskiedenis. Net Jahweh sal ons soos met Bloedrivier hier uitlei na die Beloofde Land. Ek salueer ons gevalle en oorlede Leiers van weleer.
  132. Fanie Hanekom
    2010/04/09 01:03:17 nm
    Dit is nou tyd om kalm te bly, te ko-ordineer en voor te berei. Niemand kom ongeskaad uit n oorlog nie en gewoonlik is dit die onskuldiges (kinders en vroue, ongeag ras) wat die ergste ly. As dit so moet wees dan moet dit n laaste opsie wees en daar moet geen ander uitweg wees nie. Dan ons moet voorbereid wees.

    Dit alles is in die Here se hande en daarom moet ons op ons kniee begin vir almal se onthalwe.

    Ek is n Afrikaner - punt.

  133. nellie
    2010/04/09 01:01:12 nm
    dankie Dana. Die eerste positiewe artikel oor 'n held.
  134. Nicolene
    2010/04/09 12:55:04 nm
    Ek koop ook nie Huisgenoot nie, ek lees dit van die rak af soos Steve gesê het. Maar die uitgawe sal ek beslis koop. Rus in vrede, jy sal lank onthou word Eugene.
  135. SS
    2010/04/09 12:52:50 nm
    Ek het nie vir Eugene Tereblanche persoonlik geken nie en stem nie noodwendig met alles waarvoor hy gestaan het saam nie, maar ek het die grootste respek vir hom gehad. Mag sy siel in vrede rus en mag sy familie getroos word deur ons Hemelse Vader.
  136. johanna lotz
    2010/04/09 12:48:00 nm
    Ja n groot man het gegaan - onwetend van wat om hom aangaan - miskien is ek ook maar weereens van vooraf verbitterd want my 20 jarige dogter is ook wreed vermoor deur 8 swart mans - en glo my ek kan nie vrede maak met dit - hulle het my saam met haar vermoor, want ek is dood -morsdood van binne! Ek salueer Eugene Terblanche, want hy het meer guts gehad as die hele weermag! Sterkte aan sy familie en vriende .Ag jammer dat ek so negatief is maar ek is verskriklik verbitterd.
  137. STIENIE
    2010/04/09 12:44:46 nm
    Ek was in die bevoorregte posisie om Oom Gene te ken en saam met hom op vergaderings te wees my hart is stukkend want die Groot Leeu het gesterf en sy stem is stil, ons gaan sy stem nie weer hoor nie, laat ons hom met liefde respek en eer onthou. Rus sag Oom Gene
  138. Johan
    2010/04/09 12:42:29 nm
    Ja oom Gene was nie altyd my idee van n boere leier nie veral nie die beroepsmoordenaars die SS se beeld en kleredrag deel wat hy proprageer het nie. Ek kon wel sy persoonlike furstrasie verstaan waneer Afrikaners nie kon "sien" wat hy vir hulle wou wys nie. Ek sien hom as n profeet wat voor sy profesiee heeltemal bewaarheid kon word gesterf het. Hy sal nog lank onthou word want mede wit Afrikaners dit is maar nog net die begin van die totale uitroei van die witman in Afrika.
  139. Mariaan
    2010/04/09 12:37:22 nm
    Het sopas op e-news geluister na `n persoonlike swart vriend van Oom Eugene se kommentaar teenoor `n joernalis. Hy het gesê as jy Mnr Terre Blanche persoonlik geken het en hom verstaan het sou jy agtergekom het dat hy vir ander bevolkings groepe dieselfde gegun het as wat hy vir sy eie mense wou gehad het..Hy het nie ander nasies gehaat nie, maar wou net selfbeskikking vir sy eie mense gehad het. Ek was verbaas om dit uit `n swartman se mond te hoor.Dit wil vir my voorkom dat as mense hom nie werklik geken het nie of mooi na sy redes geluister het nie ,is sulke lukrake verdraaide boodskappe oor hom in die pers en wêreld versprei.

    Rus in Vrede, jy het jou deel gedoen. Jou latenskap gaan nou vinnig dinge laat gebeur.

    Nietemin, sal graag in Huisgenoot wil lees wat Dana te sê het.
  140. Elize
    2010/04/09 12:35:41 nm
    Rus in vrede E.T. Ons sal jou nooit vergeet nie. Dankie vir dit waarvoor jy
    gestaan het . Mag God met die familie wees wat agterbly.
  141. SNX
    2010/04/09 12:33:39 nm
    BOERE DIT IS NOU DIE TYD OM SAAM TE STAAN EN MEKAAR TE ONDERSTEUN. . sterkte aan die E.T gesin en vriende ons mede gedagtes is met julle almal..Kom ons Afrikaaners staan saam en kry terug wat ons s'n was lank terug!!!!!
  142. @ Matt
    2010/04/09 12:31:04 nm
    Matt, dan is dit nou watter seuns? Is jy een van hulle? As jy NIE is nie, is dit nie vir JOU om die stelling te maak nie. En AS jy een is, WAT wil jy nogal doen om die vermoorde Boere se lewe te wreek? Wag jy dan eers dat 5000 Boere vermoor moet word voordat jy iets gaan doen, hmm?
  143. Juan
    2010/04/09 12:26:45 nm
    Jy kry 2 tipe Afrikaners! Die met & die sonder Boere harte! Eugene het n Boere hart gehad! Hy was nie perfek nie, miskien het hy aanvanklik vir die verkeerde kant begin werk toe die molle die Afrikaners wou verdeel destyds met die stigting van die AWB. Maar ek weet dat wanneer jy n ontmoeting met die Here jou God gehad het, jy nooit weer dieselfde sal wees nie. Ek glo Oom Eugene het rus vir sy siel gekry voor hy wreed uit hierdie wereld geruk is. Om te debatteer oor hierdie sake help niks, hoe verduidelik jy in elk geval emosie. Elke Afrikaner met of sonder n Boere hart gaan nog agterkom waardeer ons voorvaarders moes gaan. Net omdat jy se jy is n Christen en westers optree maak nie van jou n Christen nie. As die God wat jy aanbid wreed is, dan sal jy ook wreed optree. Sela, ek hoef niks verder te se nie!
  144. Frieda Minnie
    2010/04/09 12:26:25 nm
    Dit is so tragies wat gebeur het met ET... 'n Land vol moorde, korrupsie en vele meer..
    Ons is Afrikaners en dit is dalk nou tyd om as Afrikaners (almal in die land ongeag ras
    of kleur) saam te staan en voor ons Hemelse Vader sal neerbuig en HOM vra vir hulp
    en leiding en vergiffnis dan eers sal daar redding in die land kan wees...
  145. Johann
    2010/04/09 12:25:00 nm
    Ek stem saam met Joe en LOUISA. As ons so aangaan, wat gaan oorbly ?

    "Eugene Terre'Blanche het gese: "Die liefde vir jou eie moenie gesien word as haat vir 'n ander nie"" - Nouja? Is dit nie wat ons eintlik nou doen deur te vra vir oorlog nie???

    Oorlog het nog nooit enige iemand goed gedoen nie...
  146. Boerestaat
    2010/04/09 12:23:45 nm
    Al wat by E.T. pas is:

    Brandewyn het nie brieke nie.
  147. André Harding
    2010/04/09 12:09:20 nm
    Ek koop nie die Huisgenoot nie, maar die een sal ek koop. Ek sal bly wees as ander ook die Eugene leer ken (al is dit op papier), wat ons geken het. Dankie Dana, dat jy die moed het om "uit die kas te klim". Die NASIONALISME wat Eugene Terre'Blanche in my wakker gemaak het, sal by my bly, tot die dag van my dood. Dankie Oom Gene !
  148. Sandra
    2010/04/09 11:57:13
    As ons as Afrikaner nasie net kan saam staan vir eens dan sal niemand ons onder kry nie maar dit het al van die oorlog tussen die boere en die engelse gewys dat geld en 'om belantik te voel' meer vir ons ou nasie is, ons verkoop mekaar soos Judas gedoen het vir minder as sewe stukke silwer. Ek hoop en ek glo meeste mense het nou gesien dat indien ons nie werk maak van saam staan nie ons nie soos Zimbabwe gaan wees nie hier sal dit erger wees hier is meer lewens om te verloor. Kom ons vat hande en oorwining is moontlik
  149. Retha
    2010/04/09 11:55:29
    Eugene Terre'Blanche het gese: "Die liefde vir jou eie moenie gesien word as haat vir 'n ander nie"... Die enigste mense wat sleg praat van die Leier, is mense wat nog nie twee woorde met hom gepraat het nie. Dit is so tragies dat hy in die media heeltemal ander uitgebeeld word as wat hy was. 'n Ryk, diep, sensitiewe ou mens is wreedaardig vermoor, omdat hy nie skaam was oor sy voortrekker agtergrond nie, omdat hy graag 'n stukkie grond wou he wat hy kon opbou saam met sy mede boere afrikaners, hy wou sy eie taal, kultuur en godsdiens uitleef. Hoe maak dit van jou 'n rassis. As 'n Zulu of Xhosa dit vra, bewonder ons hom vir sy tradisie-egtheid en vir sy liefde vir sy volk. Die wereld en sy mense is so vreemd ....Dit is nou 4 minute voor 12h00 - ek kan nie die begrafnis bywoon nie, maar ek gaan beslis een minuut stilte he. Mag jy vrede vind, laaste Boer van Suid-Afrika - jy het gelewe en jy het gesterwe vir Suid-Afrka. Ek salueer jou ....
  150. Joe
    2010/04/09 11:54:50
    Ek is baie hartseer oor wat met hom gebeur het maar hy en Afrikaners soos hy doen baie om ons se saak te beduiwel. Dis tragies maar die Afrikaner sal nooit kan saamstaan solank hy sy identiteit koppel aan godsdiens en rassepolitiek nie.

    Ek is 'n trotse Afrikaner maar ek is nie deel van Oom Gene se "volk" nie want ek is nie anti-semities, rasbehep of 'n Christen nie. Ek hou ook nie van Steve en daai De la Rey mannetjie nie. Glo my daar's baie soos ek - waar laat dit ons? As Afrikanerskap maar net kon gaan oor ons liefde vir die ons taal, ons land en al sy mense dan sou ons almal kon saampraat.
  151. LOUISA
    2010/04/09 11:50:34
    EK IS N OUMA MET KINDERS EN KLEINKINDERS .EN IS BEKOMMERD OOR MY MENSE.GAAN ALMAL EERDER OP JUL KNIEE EN BID DIT DEUR VOOR GOD.EN LOS DIE WRAAK.LEEF VOORT.E T IS WEG EN NOU VEILIG.BID DAT ONS LAND NOU VEILIG SAL WEES VIR NAGESLAG.LOS WRAAK.AMEN
  152. liz
    2010/04/09 11:48:26
    My hart huil ook - baie. Dit voel asof ek iemand wat baie baie na aan my was verloor het.
    Alhoewel ek nooit die voorreg gehad het om oom Eugene eers te ontmoet nie.
  153. ANTOINETTE
    2010/04/09 11:46:57
    Net hy kon dit reg doen...ek het baie respek vir hom...Mag hy in vrede rus en mag sy
    vrou en sy hele familie die Here se krag kry om deur hierdie moeilike tyd te kom.
  154. Swartie
    2010/04/09 11:32:08
    who cares
  155. Ria Maritz
    2010/04/09 11:22:26
    Aan Dana Snyman, hoe jammer is dit dat jy nie Mnr Terre'Blanche die goeie woorde kon toedig terwyl hy nog in lewe was nie.

    Dit herinner my aan my oorlede ouma se woorde, "gee my die blomme terwyl ek nog by julle is", ek kan dit nie waardeer as ek dood is nie.

    My beskeie mening. Dankie in elkgeval Mnr Snyman dat jy tot besinning gekom het en nie swyg oor sy goeie hoedanighede en mens wat hy in werklikheid was nie.
  156. Sam
    2010/04/09 11:20:10
    Dana, daar is te min Afrikaners wat eerlik is en jy stel vir ons almal 'n voorbeeld.
    Ons het nie nodig om minderwaardig te voel nie. Ek het die reg deur geboorte om in hierdie land te woon en werk.
  157. Dries
    2010/04/09 11:19:35
    Ja, dis jammer dat so iets moet gebeur om die volk wakker te skud.Kyk om jou rond al is jy engels al kom jy van waar, as jy blank is het jy moeilikheid, dit was so van die begin af,"Ek sal vyandskap instel tussen jou saad en haar saad",tussen die volk en die slang.So maak jouself gereed vir die groter aanslag wat gaan kom.Sleg YAHWEH sal ons red!
  158. Leona
    2010/04/09 11:18:11
    Jy is n Judas, nou dat hy dood is wil jy hom erken,
  159. Callie
    2010/04/09 11:17:06
    Rus in Vrede oom Ugene, jou leierskap is raak gesien deur alle afrikaners! Dit is nou duidelik dat ons nie verder kan terug staan en wag nie! Dit is tyd dat die afrikaner vold bymekaar kom en besluit waar na toe van hier af en dan langs ons wapens staan en dit gebruik om seker te maak ons word nie verder onder druk nie! Dit is ons land Suid Afrika!!!!!
  160. TK
    2010/04/09 11:08:07
    Nodeloos om te sê, dis hartseer oor hierdie plaas moord en weet jul hoe siek voel ek want al die sms's wat sê boere en witmense staansaam, nee wat presies 16jaar en 2maande later sit 8 huisgesinne opgebreek en stukkend agv Eugene en Japie Oelofse die boere moes toe al saam gestaan het en net 1 ou groepie het saam gestaan, en hulle betaal nog steeds duur deur tronkstraf uittedien, so hierdie geval is witmense boereseuns is deur hul eie nasie in die ruggesteek vir ons as gesinne is dit maar net nog 'n statestiek op 'n plaas moord, niemand het oor ons geworrie nie ons mans het hul huise verwaarloos vir die AWB. So kom ons kyk wat kom hier uit want die kwaadstoker of sal ek sê opstoker is oorlede kom ons kyk maar wat kan die AWB partykeer voel ek maar dis meer bek as binnegoed.
  161. John
    2010/04/09 10:48:18
    Ja nee dit is tyde ons nou moet saam staan. Mense kom is tyde om saam te staan. Afrikaners moet as een family staan maar ons kan nie. Mens wil net oor ander praat en nie saam praat nie. Ons moet uit kyk voor ons sien is daar nie meer van ons oor nie. Ons het meer mens soos E.T in ons Afrikaners bloed want hy het vir sy taal gestaan en by sy woord ge bly. As mens net kyk elke dag lees ons moorde. Plaas moorde so hulle soek ons af.
  162. Plaasmeisie
    2010/04/09 10:44:11
    My hart is flenters oor my oom. My hartjie huil onophoudelik. Dis verby sad!
  163. Afrikaner
    2010/04/09 10:40:22
    ek sien baie uit na die storie in die Huisgenoot, mooi woorde Dana, Ons as Afrikaner volk moenie dat daar op ons getrap word met die stewel van "white supremacist" wat die media so lief is om rond te gooi nie. Eugene het opgestaan vir sy volk, 'n volk wat onteien word van hul bestaan, wat moet stilbly as sekere regte weg geneem word, 'n volk wat nader aan die Here moet leef en 'n volk wat moet saam staan. Want as al die stof gaan le het, het ons net mekaar,ons as Afrikaners moet weer terug gaan na ons geskiedenis, lees dit vir jou kinders, want dit mag nie meer in die skole geleer word nie. Laat jou jkinders sien hoe hulle voorvaders vir ons vryheid geveg met God aan hul sy. Die waardes van die kinders is nie meer wat dit moet wees nie, lankal nie meer nie, maar waaraan koppel ons kinders hulself? Waarna kan hulle terug kyk en se, dit is waar ek vandaan kom? Hulle kan nie, want dit word nie meer vir hulle oor vertel nie. Ons het 'n ryk geskiedenis, iets waarop ons kan trots wees, en net soos die ander groepe in die land mag ons ook ons geskiedenis nooit vergeet nie.

    Ek sidder om te dink wat gaan gebeur as alles afdraend gaan, want ons as volk gaan uitmekaar gedryf word soos wat ons hierdie donker moeder afrika moet verlaat, wat gebeur dan van ons erfenis en geskiedenis? Ons is maar te geneig om alles net te aanvaar, om maar stil te bly as daar op ons getrap word of wanneer daar onreg aan ons gedoen word. Maar hou aan om 'n hond te skop wat le, hy gaan byt en nie op hou byt nie.
  164. Trudy
    2010/04/09 10:36:20
    Baie baie dankie!! Daar is soveel Suid Afrikaners wat 'skaam' is vir waar hulle vandaan kom. Wat skaam is vir die eenvoudige lewens wat hulle gehad het. Ek kan net se , baie dankie, want ek is ook een van die wat dit nooit wou erken nie. Die laaste jare het ek my sienpunt verander, want daar is niks om voor skaam te wees nie.My grootouers het geveg vir hierdie land, ons het dit nie net gevat nie.
  165. Johann
    2010/04/09 10:26:27
    Matt Heyns, ek hoop so. Ek hoop wragtig so
  166. Birras
    2010/04/09 10:24:10
    good for you .. jammer hoe mense net 'n politieke 'label' om Eugene se nek wil hang .. eintlik tragies .. maar dis hoe die Afrikaner is .. sien eerste die negatiewe dinge raak van ander -- haal eers maar die balk uit jou eie oog uit voordat jy die splinter in 'n ander se oog gaan soek .. Ek is bly jy is eerlik!
  167. Petro de Witt(Nel)
    2010/04/09 10:22:47
    Ek het Oom ET net as 'n kennis geken. Hy was en sal atyd 'n legende wees.
    Rus in Vrede.
  168. Werner Vermeueln
    2010/04/09 10:20:02
    Dit is hoog tyd dat iemand in die media bietjie die waarheid vertel, almal van ons doen dinge verkeerd die enigste dinge wat die media raaksien, Nelson Mandela wat vandag 'n held vir sommige is sien ek as 'n onderdrukker en 'n Boere hater, maar niks in die media sal daaroor gese word nie. Almal wil vir oom Eugene slegmaak en ons Boere volk daarby.
  169. passie vol
    2010/04/09 09:55:23
    Dana hoekom nou? Was dit dan vir jou so swaar om te erken dat jy AWB bloed in jou are het. As ek jy was en jou 'oom GENE" het jul diere by hul name geken asook jul huis vriend gewees, sal ek soner huiwering laat weet het hy is my OOM GENE. eK Sê MAAR NET!
  170. Matt Heyns
    2010/04/09 09:49:56
    Die seuns van die Afrikaner sal elke Boer wat vermoor is se lewe wreek.
  171. Anton Bester
    2010/04/09 09:44:37
    Dana ek waardeer jou mooi woorde van oom Eugene.Sy soort het jy net een uit elke 30 miljoen mense gekry.Hy was n goeie rolmodel vir my.Sy toesprake het my hoendervleis gegee.
  172. Hnie
    2010/04/09 09:43:41
    Dana, dankie vir jou eerlikheid. Ek het nie die Huisgenoot artikel gelees nie, maar ek hoop van harte dat jy genoem het dat hy nie die onnosele, bombastiese rassis wat wat hy voor uitgemaak is al die jare nie, Net 'n gewone boer wat sy ding gedoen het en passievol was oor sy "volk". Die media kan enigiemand projekteer as 'n nar en dit regkry dat mense so dink. Ek is moeg vir die tipiese Engelse mentaliteit wat Afrikaners met hulle Klippies en Coke, 4x4's en braaivleis verkleineer terwyl hulle, wat bitter min bad, warm bier drink of hulle versuip aan Gin en Tonic eintlik minderwaardig voel.